AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Har møtt tre stykker flere ganger og med alle så oppfører vi oss som kjærester. Holder hender, kysser, lager middag sammen, har sex osv.Alt man gjør som kjærester. Er det normalt? Jeg sliter med å velge mann og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er jo liksom kjærester med alle på en måte. Trodde det var normalt å date flere, men nå går det over stokk og stein siden jeg på en måte er kjærester med alle, i alle fall føles det slik. Flere som også holder på sånn? Anonymkode: b2adb...572 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Jeg dater kun en om gangen, greier ikke å håndtere dating med flere gutter samtidig. Ville også følt meg utro. Anonymkode: 6553c...b15 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 Nei, og hvis jeg hadde datet deg og funnet ut at du holdt på sånn, hadde det vært på hue og ræva ut. Anonymkode: cb1f7...dbf 7 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Blir kvalm bare av å tenke på alle på Tinder som sikkert holder på sånn under radaren. Anonymkode: cb1f7...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 Dere er ikke kjærester før dere har avtalt å være det. Anonymkode: fdfb9...649 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Skrevet 21. juni 2023 Så det er feil å holde på sånn, når vi ikke har avklart om vi er kjærester enda? Jeg er jo enda singel. Anonymkode: b2adb...572 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så det er feil å holde på sånn, når vi ikke har avklart om vi er kjærester enda? Jeg er jo enda singel. Anonymkode: b2adb...572 Altså, for det første, så fikser du det jo åpenbart ikke selv, og for det andre så fører du de du dater bak lyset, så ja, med mindre du er åpen om hva du driver med, så er det selvsagt feil. Ekstremt stusslig at ikke dette er helt åpenbart! Anonymkode: cb1f7...dbf 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 Det er jo ikke feil hvis dere ikke har avtalt å være eksklusive , jeg har to selv , men jeg får litt dårlig samvittighet , ihvertfall ovenfor han ene som jeg ikke tror holder på med noen andre . Jeg kan ikke holde på sånn i lengden, må ta et valg etterhvert , men egentlig tror jeg ikke at jeg vil ha noen av dem som kjæreste , ihvertfall ikke i sommer 🙈😂 Anonymkode: 463c1...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Skrevet 22. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er jo ikke feil hvis dere ikke har avtalt å være eksklusive , jeg har to selv , men jeg får litt dårlig samvittighet , ihvertfall ovenfor han ene som jeg ikke tror holder på med noen andre . Jeg kan ikke holde på sånn i lengden, må ta et valg etterhvert , men egentlig tror jeg ikke at jeg vil ha noen av dem som kjæreste , ihvertfall ikke i sommer 🙈😂 Anonymkode: 463c1...c9f Er det mulig?! 🤯 Anonymkode: cb1f7...dbf 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #10 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo ikke feil hvis dere ikke har avtalt å være eksklusive , jeg har to selv , men jeg får litt dårlig samvittighet , ihvertfall ovenfor han ene som jeg ikke tror holder på med noen andre . Jeg kan ikke holde på sånn i lengden, må ta et valg etterhvert , men egentlig tror jeg ikke at jeg vil ha noen av dem som kjæreste , ihvertfall ikke i sommer 🙈😂 Anonymkode: 463c1...c9f Tenkte også dette, men jeg har dårlig samvittighet nå kjenner jeg og må nesten bare ta et valg. Men vi har jo ikke avtalt noe, så er jo ikke utro akkurat. Er jo singel enda. Anonymkode: b2adb...572
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #11 Skrevet 23. juni 2023 Hvis du ikke klarer å velge så har du egentlig ikke følelser for noen av dem. Dermed bør du droppe alle og finne en du virkelig får følelser for. Anonymkode: 29981...396 1
FlowahPowah Skrevet 23. juni 2023 #12 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 21.6.2023 den 22.49): Blir kvalm bare av å tenke på alle på Tinder som sikkert holder på sånn under radaren. Anonymkode: cb1f7...dbf Fordi? Kan man bare ha sex med en person fra første gang man har sex med den til man bryter kontakten for godt? Gammeldags tankegang.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #13 Skrevet 23. juni 2023 Har du sex med alle du dater, TS? Med kondom? Anonymkode: ee547...ef5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #14 Skrevet 23. juni 2023 Husk prevensjon bare❤️jeg klarer ikke ha bare "sexkompis" så jeg er nok og veldig kjæreste aktig med de jeg dater. Er jo det som gir meg noe. Men prøver alltid unngå sex delen så lenge jeg klarer da men det er bare fordi jeg alltid har en konstant frykt for å bli gravid🤭 You do you girl ❤️💪💃du gjør ingenting feil før dere er eksklusive /definert som kjærester. For min del tar alltid mannen initiativ til den praten og etter det kutter jeg ut alle andre. Ikke før 🤗 Anonymkode: 388e8...77d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #15 Skrevet 23. juni 2023 1 hour ago, FlowahPowah said: Fordi? Kan man bare ha sex med en person fra første gang man har sex med den til man bryter kontakten for godt? Gammeldags tankegang. Oi, så moderne og frigjort du er som ikke tar hensyn til andre menneskers følelser! Anonymkode: cb1f7...dbf
FlowahPowah Skrevet 23. juni 2023 #16 Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, så moderne og frigjort du er som ikke tar hensyn til andre menneskers følelser! Anonymkode: cb1f7...dbf Ok. Si at jeg har en liten ting med Kristian, vi dater litt og har sex innimellom, det er kanskje en måned eller to mellom. Da syns jeg der helt greit om han møter ei kul jente på byen og har det litt gøy med henne, og det samme gjelder for meg☺️
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #17 Skrevet 23. juni 2023 FlowahPowah skrev (6 minutter siden): Ok. Si at jeg har en liten ting med Kristian, vi dater litt og har sex innimellom, det er kanskje en måned eller to mellom. Da syns jeg der helt greit om han møter ei kul jente på byen og har det litt gøy med henne, og det samme gjelder for meg☺️ Sex med kondom, eller er dere ikke så nøye? Anonymkode: ee547...ef5
Frøkenfryden Skrevet 23. juni 2023 #18 Skrevet 23. juni 2023 Idet man begynner å kysse en del og ha sex syns jeg det er klokt å holde seg til en. Å møtes og spise og drikke kaffe og sånn er jeg mer ok med at man kan sjonglere en liten stund. Men 13 år siden jeg var singel så mulig jeg er gammeldags😌 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #19 Skrevet 23. juni 2023 18 minutter siden, FlowahPowah said: Ok. Si at jeg har en liten ting med Kristian, vi dater litt og har sex innimellom, det er kanskje en måned eller to mellom. Da syns jeg der helt greit om han møter ei kul jente på byen og har det litt gøy med henne, og det samme gjelder for meg☺️ Som sagt, så lenge du er åpen, og det er greit for Kristian, så er det null problem. Ellers er det hensynsløst. Skjønner ikke at dette er vanskelig å forstå eller etterleve, men det er vel «moderne», da. Anonymkode: cb1f7...dbf
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #20 Skrevet 23. juni 2023 16 minutter siden, Frøkenfryden said: Idet man begynner å kysse en del og ha sex syns jeg det er klokt å holde seg til en. Å møtes og spise og drikke kaffe og sånn er jeg mer ok med at man kan sjonglere en liten stund. Men 13 år siden jeg var singel så mulig jeg er gammeldags😌 Det kan virke som vanlig folkeskikk er gammeldags, ja. Anonymkode: cb1f7...dbf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå