AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Del Skrevet 21. juni 2023 Fått i oppgave å kjøpe sokker til en mann. Men de skal ikke være tynne HM sokker og de skal IKKE loe. De skal være i et stoff som puster. Noen som har noe tips? Hele skuffen må byttes ut Anonymkode: d69c6...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 21. juni 2023 #2 Del Skrevet 21. juni 2023 Er veldig fornøyd med dressmann sine bomullssokker uten strikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Del Skrevet 21. juni 2023 Lykkedykker skrev (13 minutter siden): Er veldig fornøyd med dressmann sine bomullssokker uten strikk. Takk for tips, de skal jeg sjekke ut 😄 ts Anonymkode: d69c6...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Del Skrevet 21. juni 2023 Mannen er veldig fornøyd med basketsokker fra Nike og til dress Falke sokker. Anonymkode: 6b92c...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mannen er veldig fornøyd med basketsokker fra Nike og til dress Falke sokker. Anonymkode: 6b92c...4a5 Takk for tips 😊 Hvor fikk du tak i disse? ts Anonymkode: d69c6...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Del Skrevet 22. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for tips 😊 Hvor fikk du tak i disse? ts Anonymkode: d69c6...2af Husker ikke hvilken sportsbutikk, kan også ha vært Zalando Falke kjøper han på Zalando vet jeg blant annet Anonymkode: 6b92c...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Del Skrevet 22. juni 2023 Resteröds Sokker i 5-pk - Svart - Sokker | Ellos.no Kjøpte en haug med slike og byttet alt jeg hadde nylig. Om de puster vet jeg ikke, men de er gode nok for meg. Det finnes vel en haug med sokker som er gode nok...? For min del vil jeg bare ha like sokker, så slipper jeg å lete etter par etter vask. Anonymkode: 464f2...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #8 Del Skrevet 30. juni 2023 Nike, Adidas og Champion har de beste sokkene. Svarte til jobb, eller andre farger. Hvite eller grå bruker jeg til joggesko. (Mann) Anonymkode: 253c4...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 30. juni 2023 #9 Del Skrevet 30. juni 2023 Tynne ullsokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå