Gå til innhold

Kåthet & våthet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et lite "problem" når det gjelder sex.. Siste året har jeg sjelden/aldri blitt våt nedentil samme hvor kåt jeg har vært...dette er jo selvsagt et lite problem når det kommer til sexen.. Har vært til gynekolog, men var ingenting galt, hverken infeksjon eller annet.. Ganske sikker på at problemet henger sammen med p-pillene jeg nå tar... brukte trionetta før, men da jeg la på meg veldig av å bruke dem, byttet jeg til yasmin..og det var etter dette problemet oppsto...

Så er det noen der som har tips til evt. andre p-pilletyper man ikke legger på seg av...? vil nødig legge på meg igjen... eller andre som har vært i lignende situasjon og vil dele sine erfaringer med meg?

Er fullt klar over at det finnes både glidemiddel og andre slike ting, men nå er det jo helst det jeg vil slippe da... gøyest når alt er naturlig....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Fauna_*
Skrevet

Jeg går på Cerazette nå og la ikke på meg eller hatt problemer med sexen.

Glidemiddel er jo alltids et alternativ om du ellers er fornøyd med yasmin.

Skrevet

Jeg mistet også "våtheten" når jeg begynte på p-piller. Hadde ikke brukt prevansjon på mange år pga en steril mann, men så ble vi skilt og jeg traff en fyr. Tenkte jeg skulle beg på Trionetta siden jeg brukte den for mange år tilbake og var kjempefornøyd den gang (selv om jeg ble gravid allikevel :forvirret: ). men denne gangen ble jeg skikkelig dårlig, sluttet etter 4 piller (bare gråt, hadde masse vondt og beg å utvikle angst) og så satte jeg inn en spiral i stede. Det gikk faktisk et par månender før jeg fikk våtheten tilbake igjen, til gjengjeld er jeg kåt nesten hele tiden nå.... :) Ellers vet jeg mange som har brukt Ovesterin stikkpiller som sier det hjelper veldig... Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...