Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man stoppe meldinger fra noen på messenger? Ikke slette eller blokkere, men bare sette på pause i noen dager. Jeg trenger en pause fra en x i noen dager. Sender mange meldinger på messenger hver dag 

Anonymkode: 7ea52...327

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan begrense vedkommende. 

Anonymkode: 04a7d...8f7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil blokkere, er det vel bare å overse meldinger?

Anonymkode: 6a941...327

AnonymBruker
Skrevet

Blokkere og deretter oppheve blokkering, eller det beste - mental blokkering. Ikke åpne dem. 

Anonymkode: f9665...ed3

Skrevet

Du kan skru av varslingene på de du ikke ønsker å få varsel fra, ved å holde på meldingen. Da får du opp at du kan skjule meldingene fra vedkommendeZ Meldingene vil ligge der, men du må gå inn på meldingsoversikten for å se meldingene. 

AnonymBruker
Skrevet

Begrens. Mildere form for blokkering.

Anonymkode: 81297...42e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk. Da har jeg gjort det 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva skjer når jeg tar bort begrensing? Kommer de meldingene vedkommende har sendt imens han har vært begrenset? Eller er de meldingene borte? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Anonymkode: 7ea52...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva skjer når jeg tar bort begrensing? Kommer de meldingene vedkommende har sendt imens han har vært begrenset? Eller er de meldingene borte? 

Vedkommende kan fortsatt skrive til deg, men du får dem ikke opp i innboks eller han får ikke lesebekreftelser for at du har sett dem eller kan se om du er online. Du må fysisk gå inn å oppheve begrensningen for vedkommende om han skal se at du er online eller har sett meldingen.

Anonymkode: 76ec6...132

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Meldingene blir ikke borte. Det jeg har gjort etter begrensning er å slette hele samtalen før jeg går inn på den når jeg opphever begrensningen. Da slipper jeg å ha sett meldinger fra den perioden og de er ikke merket som lest. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Meldingene blir ikke borte. Det jeg har gjort etter begrensning er å slette hele samtalen før jeg går inn på den når jeg opphever begrensningen. Da slipper jeg å ha sett meldinger fra den perioden og de er ikke merket som lest. 

Med hvem gjør du dette? Men hva sier avsender når samtaler blir slettet og gjenopptatt senere? er det ikke bedre å «stenge helt»? blokkere eller noe.

Anonymkode: 29c7a...6ed

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Med hvem gjør du dette? Men hva sier avsender når samtaler blir slettet og gjenopptatt senere? er det ikke bedre å «stenge helt»? blokkere eller noe.

Når man sletter meldingstråden i messenger, så forsvinner de bare på din side. Så vedkommende vil ikke vite at man har slettet dem. 

Anonymkode: 12290...6e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En bekjent i felles vennegjeng. Hun maser mye om ting hun ikke har noe med og blander seg i andres saker i perioder. Det er ikke noe som trenger å svares på. Hun kan ikke blokkeres da hun er en del av en større gjeng. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når man sletter meldingstråden i messenger, så forsvinner de bare på din side. Så vedkommende vil ikke vite at man har slettet dem. 

Anonymkode: 12290...6e4

Dette stemmer. Hun har ingen anelse, og jeg får en pause fra meningsløst mas. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

En bekjent i felles vennegjeng. Hun maser mye om ting hun ikke har noe med og blander seg i andres saker i perioder. Det er ikke noe som trenger å svares på. Hun kan ikke blokkeres da hun er en del av en større gjeng. 

Dette stemmer. Hun har ingen anelse, og jeg får en pause fra meningsløst mas. 

Hehe. Minner meg om en del monolog-tlf-samtaler jeg slet med før🤭Bare at dette var skriftlig da! Har faktisk opplevd en veninne som svarte seg selv for å holde samtalen gående på messenger🤨

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe. Minner meg om en del monolog-tlf-samtaler jeg slet med før🤭Bare at dette var skriftlig da! Har faktisk opplevd en veninne som svarte seg selv for å holde samtalen gående på messenger🤨

Ja ikke sant. Det er bare stressende å måtte forholde seg til, så jeg ser ikke noe galt i å begrense i perioder. Noen sliter nok bare med ett eller annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...