Gå til innhold

Flere som har blitt gravide etter 2 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nå prøvd å bli gravid i 1 år og 6 måneder og føler at jeg blir snart gal! Prøver å liksom latte som om det ikke går inn på meg, men jeg har nådd et punkt der jeg prøver å ikke tenke på det og ender på å tenke på det hele tiden! Er det flere som har klart å bli naturlig gravid? Etter så lang eller lengre tid uten hjelp?(er jo svinedyrt med hjelp i  tillegg) 

Anonymkode: a19cf...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 år uten hjelp på første. Prøvde ikke så veldig aktivt vel og merke, var egentlig ikke sikker på om vi ville ha barn. Skjedde det så skjedde det, skjedde det ikke så var det også helt greit. Med andre tok det 4-5 måneder, da prøvde vi aktivt med eggløsningstester osv.

Anonymkode: 05664...873

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok 2 år, men er nå blitt gravid naturlig med første 🥰 så det er absolutt håp 🤞💕

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde i nesten 3 år, hadde bestilt legetime for å få hjelp, men da ble vi gravide 😂 Har hørt det er ganske typisk det skjer når man slutter å aktivt prøve, fordi man stresser ned 

Anonymkode: 914a9...d00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det fins andre, merker man blir negativ og tenker at man ikke er en  av de heldige 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 år med mye eller lite puling? Er stor forskjell.

Anonymkode: 44e91...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

2 år med mye eller lite puling? Er stor forskjell.

Anonymkode: 44e91...68e

Virker som du enten er mann eller veldig ung…

Kan bare svare for meg selv, men vi hadde hvertfall rikelig med «puling», spesielt siden barneønsket var stort. Jeg tror nok de fleste prøvere har rikelig med  «puling» og spesielt er de flinke til å skjønne dette med riktig tid i tillegg, i en tid hvor eltester og temping mer normalt hos prøvere. Så det er nok ikke alltid bare å «pule rikelig» og så blir man gravid fort. Mange bruker uansett lang tid på å bli gravid. 

Anonymkode: 036e2...d25

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...