Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe håp når man ikke ønsker fysisk kontakt. Mannen min tror det hjelper å være fysisk. Han vil kysse og klemme og jeg lar det skje, men har ikke lyst. Det føles bare rart og vi føles mer som venner fra min side. 

Anonymkode: 2a372...61f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha fysisk kontakt? Er det fordi mannen er ekkel? Har han vært utro? Voldelig? Eller liker du ikke fysisk kontakt uansett hvem det er? Har du blitt utsatt for seksuell vold?

Anonymkode: c91a0...4bf

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: ed88d...a6c

AnonymBruker
Skrevet

Et forhold har 3 ben. Vennskap, samarbeid og fysisk nærhet. Det er fullt mulig med 1 av 3 om det punktet er bunnsolid og begge vil og kan tilpasse seg. 

Anonymkode: 87ec2...68c

• Liker 1
Skrevet

Er dere gift, så får dere skille dere. Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Tja, hva har dere gjort for å dyrke forholdet da ? Tydelig ikke nok når det har gått så langt.  Vi dyrker forholdet, for begge vet innerst inne at dette er vesentlig viktig for forholdet : nærhet. Kyssing, klemming, lek, kjæretegn. Sex er nødvendigvis ikke nøkkelen.  Men å verdsette hverandre, følelsesmessig. Jeg vet med meg selv, hvis jeg ikke dyrker forholdet dabber følelser av. Og da vil jeg ikke ha verken kyss, nærhet eller noe. Og føler faktisk avsky. Så jeg gjør alt i min makt, og vips..... Så er de tilbake igjen og mine forelsket igjen som dw vi møttes for mange år siden. Mannen min er en veldig glemsk type og veldig rutinert, så han må man snakke med og få inn med tskje for at han skal forstå alvoret i hvor viktig det er å pleie hverandre. Han kan sutre en stund, men så tenker han over det og så skjønner han det og da er vi all good.... Var en kveld han var på jobb, og begynte å se på fly til Oslo, til et samvær og trekkspill avslutning - hvor han plutselig ville innom Gdansk for det kunne vi rekke da, og ville vært romantisk 🤣! For det var billigst alternativ til Oslo fra her vi bor. Direkte kosta mer enn en runde via Gdansk. Da måtte jeg roe ned spontan ideene hans litte grann og sa vi drar til Strømstad som planlagt etter avslutningen, booket hotell i stedenfor hytte. Og det gjorde susen på forholdet. Spesielt etter trekkspill avslutningen som var tortur, ikke bare for oss 🤣🤣🤣🤣! Ekteskaps eksamen for å si d sånn. Men back to the point. Finn ut hvorfor du ikke vil eller har lyst. Du må i bunn av deg og hjertet ditt ❤️

Anonymkode: 9c198...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...