AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Hei! Vi har kjøpt et gammelt hus og på et av soverommene er det montert en vask. Den blir jo selvfølgelig ikke brukt. Er det mye styr å fjerne denne? Noen som har erfaring med det? Anonymkode: b7b45...f13
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Nei ikke mye styr, bare å få fjernet /plombert rør og avløp. Anonymkode: 4e28e...3ff
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #3 Skrevet 22. juni 2023 Anbefaler at dere venter med å fjerne den. Det er veldig praktisk å kunne stå på soverom, et rom med dagslys, og sminke seg og vaske hender. Anonymkode: 78fbf...0e8 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #4 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anbefaler at dere venter med å fjerne den. Det er veldig praktisk å kunne stå på soverom, et rom med dagslys, og sminke seg og vaske hender. Anonymkode: 78fbf...0e8 Enig. Jeg tror jeg hadde vurdert å satt inn en kommode og bygget vasken inn. Hvis rommet var stor, ville jeg satt inn et lite bord og en lenestol, og laget rommet som et lite hotellrom Men, nå vet jeg jo ingenting om romstørrelse etc. Anonymkode: ab1f6...afa 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 Vil også legge til at hvis rommet skal brukes som gjesterom, er det gull å ha en vask der. Ellers kan en tenåringsjente synes det er gøy, f.eks. Til sminke osv. Anonymkode: ab1f6...afa 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 Om dere planlegger familieforøkelse, er vask på rommet gull verdt. Ville verdtfall kun fjernet selve vasken og latt rørene stå om dere skal pusse oop. Anonymkode: 73cf7...ef8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå