Gå til innhold

Er du slik som meg? Normalt liv...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg har jeg vert igjennom tre operasjoner i vinter, og jeg har fått beskje fra sykhusene at jeg kan nå leve normalt igjen....

Ja, normalt...det setter jeg pris på, men etter det jeg har vært igjennom så har jeg begynt å tenkte på hver eneste matbit jeg spiser og drikke jeg drikker... jeg tenker at nei dette skulle jeg ikke ha spist eller ha drukket....jeg begynner å tenke har jeg gjort noe dumt for at helsen skal bli dårlig igjen og jeg får tilbakefall osv. Dette rir meg veldig og jeg kjenner at jeg har ikke godt av å tenke på hver bit spiser om dette er bra eller dårlig for meg...også blir jeg litt redd og tenker alt mulig...

Sånn slik som i sted så kjøpe meg en liten kyllingburger med tilbehør og drikke på MacDonald....når jeg var på vei hjem i sted så begynte jeg å tenke på dette var egentlilg noe lurt....skulle jeg heller ha droppet det...

Så da lurer jeg på opplever du det samme har spist noe? Skal en bekymre seg for om en spiser og drikker riktig? Hva gjør du når du får sånne tanker?

Håper på at folk kan svare seriøst på dette, for jeg trenger litt støtte fra folket på nettet.

K 34år

Anonymkode: f100f...262

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som helseangst. Ikke rart når man har vært syk. Kanskje du trenger noen å snakke med....?

Anonymkode: 71170...f83

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg får alltid kvaler hvis jeg spiser fast-food/McD på en vanlig hverdag. Det er jo ikke bra, så det bør begrenses (til lørdager). Så det er nok ikke uvanlig å angre på det.

Men hver bit av et fornuftig måltid, nei, overhode ikke. Jeg lasser innpå uten tanke for helsa.

Anonymkode: 3b775...a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...