Gå til innhold

Er dating i 30-åra så enkelt, eller har jeg hatt flaks!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel etter et 10 år langt forhold. Jeg er 32 år nå. Før jeg møtte ex'en så hadde jeg bare dårlige dating opplevelser. Stort sett ingen menn/gutter viste noe særlig interesse for meg, de jeg data/holdt på meg kunne plutselig ditche meg, kline med noen andre foran meg, det var aldri noen som sa hvordan de følte det og alt var bare jævlig. Hadde alltid veldig lav selvtillit med gutter og fikk min første kjæreste som 22 åring. 

Nå har jeg så vidt begynt å date igjen. Og har fått gode opplevelser.

I februar møtte jeg en veldig kjekk mann på byen som jeg flørta med. Vi utveksla nummer (på vipps for jeg la ut for ham). Jeg sendte ham en mld og spurte om å treffes, og han ga meg en super avvisning, og svarte meg med en gang. Hyggelig, men tydelig på at han ikke ville treffes fordi han data en annen. 

Så snakka jeg en ukes tid med en fyr på tinder, og dro til slutt på date med ham. Jeg ble ikke tiltrukket i det hele tatt, så jeg skrev en hyggelig avvisning til ham samme kveld. Han svarte med en vennlig tone.

Og så har jeg truffet en ny tinderdate etter det. Det var skikkelig klaff fra første date. Vi snakker masse hver dag nå, og har møttes to ganger. Vi skal ringes i kveld. Han sier at jeg er supersøt og at han begynner å like meg veldig mye. Og jeg er like ærlig tilbake. Jeg har sånn seriøst nesten aldri fått komplimenter av menn (unntatt ex'en), og det å være åpen om at man liker noen var jo helt utenkelig i starten av 20-åra. Han her sa på første date at han var betatt (etter at vi hadde klina masse😅). Vi hadde sykt god kjemi altså, alt var bare så naturlig og jeg er skikkelig tiltrukket av ham. Som jeg sier rett ut til ham!

Er dette vanlig når man har bikket 30?! At man være så oppriktig med hverandre?

Anonymkode: bec65...d85

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke vanlig. Livet er jo normalt sett over når man bikker 30 :P 

Nei men fra spøk til alvor, kanskje du er mer selvsikker nå? Tror ikke dette er flaks, tror det er fordi du er på et bedre sted i livet. Uansett så er det jo bare å nyte dette 😊 Min erfaring er at i 20 årene var mange menn barnlige og litt usikre, i 30 årene så veit du kanskje hva du vil og du er ikke like klein når du møter noen. 

Anonymkode: 6ebc4...076

AnonymBruker
Skrevet

Flaks og numbers game tenker jeg. Jeg har datet ganske mange etter jeg ble singel som 30 og halvparten har vært gode som gull, 30% helt pyton og 20% helt ok. Hadde jeg bare møtt et par av de som var gode som gull hadde jeg følt meg heldig 😄

Anonymkode: 3b5ee...9a4

AnonymBruker
Skrevet

Flaks? Du har bare møtt han to ganger så litt tidlig å si om det blir noe mer. 

Anonymkode: 81f73...6d9

AnonymBruker
Skrevet

Enig med begge svarene over.

Møtte 10 stk selv, siste er drømmemannen. Det er et halvt år siden.

De andre var 2-3 helt katastrofe, 2-3 likte ikke meg og resten var ok, men ikke for meg

Anonymkode: ada49...393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...