Gå til innhold

Ved hvilken alder forteller du sannheten om fantasifigurer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nissen? 
Rampenissen?
Tannfeen? 

Eldste er så gammel at jeg begynner å føle meg slem som fortsatt lar han tro at tannfeen kommer med penger når han mister tenner. Samtidig er det yngre søsken i huset, og det er koselig å holde på magien. 

Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: cae25...a52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En trenge ofte ikke ta den praten, de skjønner det av seg selv etterhvert. La de glede seg led det til det ikke er naturlig lengre 

Anonymkode: fd636...50b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En trenge ofte ikke ta den praten, de skjønner det av seg selv etterhvert. La de glede seg led det til det ikke er naturlig lengre 

Anonymkode: fd636...50b

Tenker det samme. Det skjer naturlig, og hvorfor skulle man tatt de bort før de skjønner det selv egentlig? :)

Anonymkode: 95bb4...f3f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner de av seg selv uten at man trenger å fortelle det.

Min far var alltid julenisse for oss da vi var små, vi var ikke så gamle da vi skjønte at det var ham, men han fortalte oss aldri "sannheten" om det, selv ikke når vi ble voksne :P Det var den ekte nissen, det... Ser ikke problemet med å ha noen sånne fantasier, det er veldig harmløst.

Anonymkode: 4efb4...256

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nissen? 
Rampenissen?
Tannfeen? 

Eldste er så gammel at jeg begynner å føle meg slem som fortsatt lar han tro at tannfeen kommer med penger når han mister tenner. Samtidig er det yngre søsken i huset, og det er koselig å holde på magien. 

Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: cae25...a52

Du glemte Gud, Jesus og hele den gjengen der.

Anonymkode: 2376d...92c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...