AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Flere som er syke med øuftveissymptoner, eller evt har syke barn nå? Hører det går så mye sykdom, som kraftige forkjølelser, halsbetennelse med streptokokker, vannkopper osv. Mange syke barn i barnehagen og generelt her. Er det sånn hos flere?! Anonymkode: 89491...a6b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Jeg ble forkjølet i starten av sist uke, litt feber, vondt i halsen og tett i nesen, etterfulgt av en hoste som sitter igjen ennå. Var ikke så ille at jeg meldte meg syk fra jobben. Jeg kjenner også ei som testet positivt for corona her om dagen. Så ja, rar tid å bli syk på. Anonymkode: cc49d...272
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 Har eb 12-åring som er veldig forkjøla. Anonymkode: d64c1...5d0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Vi er forkjøla og det går vannkopper i barnehagen til mini. God sommer du liksom 🙂 Anonymkode: a29e1...4aa
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 Tror det er mye covid ute og vandrer nå, dessverre. Skulle ønske folk som var syke tok litt mer hensyn til folk rundt seg i forhold til smitte, uansett hva de er syke av. Mange driter i at de smitter andre.. Anonymkode: fcabc...0b8 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Skrevet 21. juni 2023 Mannen var syk med hoste og rennende nese, og baby har også rennende nese. Anonymkode: 0dbb2...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Skrevet 22. juni 2023 Dere som er forkjøla eller har barn med forkjølelse, har det vedvart lenger enn en ukes tid? Ts Anonymkode: 89491...a6b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #8 Skrevet 22. juni 2023 Ja, her også, mange på jobb med syke barn. Så jeg blir SÅÅÅ irritert på skolen, for der skal de tradisjonen tro ha buffet, alle må ta med noe mat og sette fram, så forsyner de alle seg av samme mat. Hvorfor ikke bare ha med hver sin mat, alle sammen??? Spesielt ille synes jeg dette er når det er siste dagen før jul. God jul, og værsågod, barnet ditt ble kanskje smittet med omgangssyken på buffeten i dag.... Anonymkode: adf9b...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #10 Skrevet 22. juni 2023 Minsten her ligger utslått med adenovirus. Er på dag seks med høy feber nå. Anonymkode: 7ddc4...3d3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #11 Skrevet 22. juni 2023 Hatt corona en uke snart. Tørrhosten er utrolig slitsom. Går på jobb da. Anonymkode: 7e4e8...2b0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #12 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hatt corona en uke snart. Tørrhosten er utrolig slitsom. Går på jobb da. Anonymkode: 7e4e8...2b0 Så flott at du går på jobb og smitter alle rundt deg da! Det er de sikkert veldig glad for alle sammen, spesielt nå rett før ferien..🙄 Anonymkode: fcabc...0b8 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #13 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så flott at du går på jobb og smitter alle rundt deg da! Det er de sikkert veldig glad for alle sammen, spesielt nå rett før ferien..🙄 Anonymkode: fcabc...0b8 Mange var dessverre enn jobb der det ikke er godtatt å være hjemme pga litt covid Anonymkode: 95a92...92b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #14 Skrevet 22. juni 2023 Dere som påstår det er covid, har dere tatt test? Fastlegen sa det er en kraftig variant av influensa (ikke covid) i omløp her. Høy feber og uvanlig kraftig influensa, etterfulgt av langvarig tørrhoste som sitter godt i. Hele familien min har har hatt det de siste 2-3 ukene, og mange av oss har ikke møttes på flere uker. Så har ikke vært intern smitte, men 3 forskjellige husstander som har hatt det samme samtidig uavhengig av hverandre. To venninner og deres familier har også hatt det samme. Anonymkode: 1325f...aa5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #15 Skrevet 22. juni 2023 Her har det vært omgangssjuke og kraftig forkjølelse de siste to ukene… Anonymkode: 48ac4...72f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #16 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så flott at du går på jobb og smitter alle rundt deg da! Det er de sikkert veldig glad for alle sammen, spesielt nå rett før ferien..🙄 Anonymkode: fcabc...0b8 Blir du hjemme med forkjølelse du da? Hadde glatt blitt hjemme om det fortsatt var "innafor". Føler meg dessverre for frisk til å holde meg hjemme pga tørrhoste. Anonymkode: 7e4e8...2b0
Gjest Elooon Skrevet 22. juni 2023 #17 Skrevet 22. juni 2023 Sykdom og forkjølelse går hele året så alltid noen som er syk, hoster og er snørrete. Spesielt barn.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #18 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir du hjemme med forkjølelse du da? Hadde glatt blitt hjemme om det fortsatt var "innafor". Føler meg dessverre for frisk til å holde meg hjemme pga tørrhoste. Anonymkode: 7e4e8...2b0 Jeg holder meg hjemme hvis jeg er syk, uansett hva jeg er syk av. Er jeg «bare» forkjølet, men vet det er covid, så er jeg også hjemme. Selv om jeg kanskje fikk det lett, så vet jeg at noen av de jeg smitter (og som igjen vil smitte andre), kommer til å bli veldig syke. Noen får også long covid. Alle disse menneskene jeg hadde vært i nærheten av hvis jeg hadde gått på jobb eller ut i folkemengder med covid, slipper unna å bli smittet av meg. For jeg tar hensyn og tenker på andre. Det er det tydeligvis mange som ikke gjør.. Anonymkode: fcabc...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #19 Skrevet 22. juni 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Mange var dessverre enn jobb der det ikke er godtatt å være hjemme pga litt covid Anonymkode: 95a92...92b Selvsagt er man hjemme. Har jeg den minste mistanke om noe covid eller annen luftveissykdom er det ikke en gang et tema å vurdere å møte på jobb før det er borte. Dette er bare en selvfølge! Dette er aldri noe problem så lenge man har en normal sjef som jeg har. Ellers får man bare lyve på seg noe som avskummet av en sjef godtar. Anonymkode: 4be2f...424
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #20 Skrevet 22. juni 2023 Ja, her går det både omgangssyke og forkjølelse. Barna har hatt begge deler etter hverandre, jeg var så heldig å få begge deler samtidig. 💀 Anonymkode: ae6c8...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå