Gå til innhold

Skade eller slitasje av menisken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som har hatt problemer med menisken, hvor lenge varte det? Jeg har hatt klikkelyder i det ene kneet over lengre tid, og de siste tre ukene smerter ved belastning og noen ganger i hvile. Er henvist til mr. Lege og fysio sier det kan være menisken, og har fått øvelser fra fysio. Har aldri skadet kneet som jeg kan huske, så aner ikke hva dette kommer av. Er 39, så vet ikke om det er slitasje.

-Hvor stor er sjansen for at kneet blir helt bra igjen?

-Hvor lang tid tok det for deg med øvelser for å trene opp kneet? Det har ikke hjulpet noe til nå. 😕

Anonymkode: c8b1a...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dere som har hatt problemer med menisken, hvor lenge varte det? Jeg har hatt klikkelyder i det ene kneet over lengre tid, og de siste tre ukene smerter ved belastning og noen ganger i hvile. Er henvist til mr. Lege og fysio sier det kan være menisken, og har fått øvelser fra fysio. Har aldri skadet kneet som jeg kan huske, så aner ikke hva dette kommer av. Er 39, så vet ikke om det er slitasje.

-Hvor stor er sjansen for at kneet blir helt bra igjen?

-Hvor lang tid tok det for deg med øvelser for å trene opp kneet? Det har ikke hjulpet noe til nå. 😕

Anonymkode: c8b1a...7f0

Høres ut som lege og røntgen er veien videre. Jeg er eldre enn deg, har flatslitt menisk og artrose, og trener mye på sykkel samt de foreskrevne 60 knebøy pr dag. Skal kanskje opereres. Kneet er bedre, men ikke bra. Det har hjulpet med trening og vektnedgang fra fedme til overvekt. Kneet er for dårlig til å klare høy vekt. Ett viktig aspekt med treningen og vektreduksjonen er at jeg redder det andre kneet mitt.

Anonymkode: a41c5...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...