AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Er en voksen dame i 40 årene med kjæreste. Vi ble sammen for 1,5 år siden og jeg stusser på en ting.. ikke EN eneste gang har han invitert meg på date, aldri invitert meg hjem til han (vært innom raskt i forbifarten et par ganger) aldri invitert meg på middag.. Jeg lager middager 2-3 ganger i uken til oss og hver eneste helg. Vi er alltid hos meg. Jeg har aldri sovet hos han .. kun sett inn døren på soverommet hans en eneste gang .. jeg vet han inviterte tidligere damer på hotellopphold og middager hjemme osv. Han ga og ga og ga av seg selv i de forholdene og fikk lite tilbake.. har forklart at han var veldig forelsket. Sier han elsker meg og vil være med meg resten av sitt liv. Men dette får meg til å tenke at han ikke gidder å anstrenge seg for meg.. at jeg ikke får det frem i han liksom .. sikkert fordi jeg er snill og er den som gir og gir av meg selv.. tenker dere at man bør forvente litt mer? Hva gjør jeg i så fall? Anonymkode: 25349...dbb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Nettopp vært i samme situasjon selv. Han gadd ikke gjøre noen innsats. Ikke valentinsdagen eller bursdag en gang. Det er bare å komme seg bort. Det vil ikke endre seg. Han hadde også gjort en innsats for de han hadde før Anonymkode: 6e125...b4a 2
Sofakona Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 1,5 år og du forsatt har ikke vært hjemme hos han...nop...red flag. Men date? Dere er jo sammen. Date er jo de første gangene . Gi han ultimate...deg eller døra 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp vært i samme situasjon selv. Han gadd ikke gjøre noen innsats. Ikke valentinsdagen eller bursdag en gang. Det er bare å komme seg bort. Det vil ikke endre seg. Han hadde også gjort en innsats for de han hadde før Anonymkode: 6e125...b4a Gav du han en sjanse? Bad du om mer? Anonymkode: 25349...dbb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gav du han en sjanse? Bad du om mer? Anonymkode: 25349...dbb For mange sjanser. Krevde mer. Skjedde ikke en dritt. Anonymkode: 6e125...b4a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Skrevet 21. juni 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): 1,5 år og du forsatt har ikke vært hjemme hos han...nop...red flag. Men date? Dere er jo sammen. Date er jo de første gangene . Gi han ultimate...deg eller døra Hvordan legge dette frem da? Jeg sa en gang at jeg stusset på det .. han sa det var så rotete der og at han trivdes bedre hos meg.. jeg har vært innom sammen med han men aldri så lenge at jeg har sittet i sofaen hans engang .. Anonymkode: 25349...dbb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For mange sjanser. Krevde mer. Skjedde ikke en dritt. Anonymkode: 6e125...b4a Og når du gjorde det slutt? Kom han ikke på banen da heller??? Anonymkode: 25349...dbb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #8 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lager middager 2-3 ganger i uken til oss og hver eneste helg. Vi er alltid hos meg. Jeg har aldri sovet hos han Si det rett ut til han at du forventer at han faktisk også bidrar med å lage mat og varte deg opp. Enveiskjøring er ikke en aktuell vei å gå. Hvis ikke det skjer, så ser du nå hvordan det vil ende opp. Anonymkode: 5ce2c...2c5 3 1 1
Sofakona Skrevet 21. juni 2023 #9 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan legge dette frem da? Jeg sa en gang at jeg stusset på det .. han sa det var så rotete der og at han trivdes bedre hos meg.. jeg har vært innom sammen med han men aldri så lenge at jeg har sittet i sofaen hans engang .. Anonymkode: 25349...dbb At dette er barneselig og ikke bra...om jeg hadde vært med mannen min i 2 mnd og aldri vært hjemme hos han hadde jeg sagt at om han vil være med meg. ..så bytter vi må være hos hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #10 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og når du gjorde det slutt? Kom han ikke på banen da heller??? Anonymkode: 25349...dbb Han gjorde det slutt. Han var ikke god nok for meg sa han og jeg måtte bare godta at han ikke kom til å gjøre en innsats. Det var bare slik han var. Det visste jeg ikke stemte, men jeg var vel ikke verdt det... Anonymkode: 6e125...b4a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #11 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan legge dette frem da? Jeg sa en gang at jeg stusset på det .. han sa det var så rotete der og at han trivdes bedre hos meg.. jeg har vært innom sammen med han men aldri så lenge at jeg har sittet i sofaen hans engang .. Anonymkode: 25349...dbb Da hadde jeg spurt tilbake hvorfor han da ikke rydder og sørger for at det er trivelig hos han også. Hvis han ikke viser at han har boevne, hadde jeg ikke hatt med han å gjøre. Anonymkode: 5ce2c...2c5 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #12 Skrevet 21. juni 2023 Bare si at nå har du laget nok middager, så nå er det hans tur en stund fremover. Og så slutter du å lage middag. Pass på å spise før han kommer. Har du skrevet om han før her? Anonymkode: b5611...d45 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #13 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er en voksen dame i 40 årene med kjæreste. Vi ble sammen for 1,5 år siden og jeg stusser på en ting.. ikke EN eneste gang har han invitert meg på date, aldri invitert meg hjem til han (vært innom raskt i forbifarten et par ganger) aldri invitert meg på middag.. Jeg lager middager 2-3 ganger i uken til oss og hver eneste helg. Vi er alltid hos meg. Jeg har aldri sovet hos han .. kun sett inn døren på soverommet hans en eneste gang .. jeg vet han inviterte tidligere damer på hotellopphold og middager hjemme osv. Han ga og ga og ga av seg selv i de forholdene og fikk lite tilbake.. har forklart at han var veldig forelsket. Sier han elsker meg og vil være med meg resten av sitt liv. Men dette får meg til å tenke at han ikke gidder å anstrenge seg for meg.. at jeg ikke får det frem i han liksom .. sikkert fordi jeg er snill og er den som gir og gir av meg selv.. tenker dere at man bør forvente litt mer? Hva gjør jeg i så fall? Anonymkode: 25349...dbb Han bruker deg. Er nok veldig praktisk med ei tilgjengelig dame som ordner middag flere ganger i uka, og byr på seg selv. Helt til drømmedama dukker opp. Jeg hadde ikke giddet dette. Anonymkode: 499ae...44c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #14 Skrevet 22. juni 2023 Betaler han for seg, eller må du betale middagene som sikkert er 3 ganger så store som du hadde laget kun til deg selv? Anonymkode: b5611...d45
Jimmi Skrevet 22. juni 2023 #15 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan legge dette frem da? Jeg sa en gang at jeg stusset på det .. han sa det var så rotete der og at han trivdes bedre hos meg.. jeg har vært innom sammen med han men aldri så lenge at jeg har sittet i sofaen hans engang .. Anonymkode: 25349...dbb Men handler han ikke inn mat ol når dere r hos deg? Hadde aldri akseptert det. Lite sjarmerende karaktertrekk- å være gnien. Han virker som han storkoser seg med full service fra deg. Ikke bra.
PM75 Skrevet 22. juni 2023 #16 Skrevet 22. juni 2023 Hvorfor forventer han at du skal gi og gi og gi, siden han selv har dårlig erfaring med å gjøre nettopp dette?? Han burde jo heller lære av de dårlige erfaringene og sørge for at begge bidrar til forholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #17 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 21.6.2023 den 19.36): Nettopp vært i samme situasjon selv. Han gadd ikke gjøre noen innsats. Ikke valentinsdagen eller bursdag en gang. Det er bare å komme seg bort. Det vil ikke endre seg. Han hadde også gjort en innsats for de han hadde før Anonymkode: 6e125...b4a Nettopp vært der jeg og. Null innsats, men forventet jevnlig sex. Handlinger sier mer enn ord. (Og da mener jeg ikke i form av dyre gaver.) Da jeg avsluttet det, så ramset jeg opp flere episoder, der han åpenbart tok meg for gitt, men behandlet andre mennesker bedre. Han lovet gull og grønne skoger, plutselig var han villig til å gjøre alt. For min del var det for sent for «oss». (Ja, jeg hadde tatt opp problemstillingen en gang tidligere, men han tok meg åpenbart ikke seriøst. ) Anonymkode: bc512...34d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå