Gå til innhold

Menn i 50-åra - hvor mye er det aktuelt for dere å gå ned i alder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn i denne aldersgruppen: Hvor mye er dere villige til å gå ned i alder? Er både interessert i hvor dere vil trekke grensa for dating, og for seksuelle forhold.

Anonymkode: 6c7e7...f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere menn i denne aldersgruppen: Hvor mye er dere villige til å gå ned i alder? Er både interessert i hvor dere vil trekke grensa for dating, og for seksuelle forhold.

Er ikke i 50-årene ennå, men om 5+ år tror jeg neppe at under 40 vil være særlig aktuelt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (3 minutter siden):

Er ikke i 50-årene ennå, men om 5+ år tror jeg neppe at under 40 vil være særlig aktuelt.

Takk for svar! :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ville nok ikke gått under 40 år som aldersgruppe om jeg letet etter en date. Det er mer en nok aldersforskjell for meg angående noen jeg vil ha i et fast forhold. For da beveger man seg ut av samme sone hvor man er i livet helt totalt.

Anonymkode: ad94e...e64

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok ikke gått under 40 år som aldersgruppe om jeg letet etter en date. Det er mer en nok aldersforskjell for meg angående noen jeg vil ha i et fast forhold. For da beveger man seg ut av samme sone hvor man er i livet helt totalt.

Anonymkode: ad94e...e64

Takk for svar! :) Kunne du ha gått lavere dersom du kun ville ha sex?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :) Kunne du ha gått lavere dersom du kun ville ha sex?

Hvorfor må alt handle om sex?! Jeg er så drit lei av at folk bruker hverandre for det.

Anonymkode: d0cd5...007

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor må alt handle om sex?! Jeg er så drit lei av at folk bruker hverandre for det.

Anonymkode: d0cd5...007

Alt må ikke handle om sex.

Folk har ulike holdninger. Jeg spør jo bare fordi jeg er nysgjerrig.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 57. For et fast forhold ville nok litt opp i 40-åra og oppover vært det ideelle. Hadde det vært bare for flørt, gjerne ff for min del, så hadde egentlig alder vært helt uvesentlig. Hadde gjerne gått ned til 25 for den del dersom noen hadde vært interessert i en halvgammel gubbe som meg 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Navnet Mitt skrev (Akkurat nå):

Jeg er 57. For et fast forhold ville nok litt opp i 40-åra og oppover vært det ideelle. Hadde det vært bare for flørt, gjerne ff for min del, så hadde egentlig alder vært helt uvesentlig. Hadde gjerne gått ned til 25 for den del dersom noen hadde vært interessert i en halvgammel gubbe som meg 😅

AnonymBruker
Skrevet

15 års aldersforskjell tenker jeg er absolutt maks for meg. Helst halvparten av det eller mindre.

Anonymkode: a00a3...f4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

15 års aldersforskjell tenker jeg er absolutt maks for meg. Helst halvparten av det eller mindre.

Anonymkode: a00a3...f4b

Skjønner! :)  Gjelder dette uansett om du ser etter er varig forhold eller bare en flørt? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For forhold og dating? 34 år ned.

Hilsen Mel Gibson, skuespiller

Neida, det går fint å gå enda lenger ned enn det! 

Kjæresten min er 36 år. 

Hilsen Mick Jagger, 79 år

Rolling Stones

Anonymkode: e543e...b7d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gått ned til 35 i alder. Kunne vært kjekt å bli litt yngre.

Hvis jeg hadde gått lenger enn det ville jeg nytt godt av samme autoritet og respekt 

Anonymkode: 84d75...dae

Skrevet

Ikke 50 ennå, men er vel der raskere enn jeg liker å tenke på. Jeg ville uansett neppe gått for under 40 når jeg når the magic number for at døden nærmer seg.

For bare sex: Hvis jeg ikke visste alderen, så kunne jeg sikkert rotet meg inn i noen på mid 30-tallet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For forhold og dating? 34 år ned.

Hilsen Mel Gibson, skuespiller

Neida, det går fint å gå enda lenger ned enn det! 

Kjæresten min er 36 år. 

Hilsen Mick Jagger, 79 år

Rolling Stones

Anonymkode: e543e...b7d

Ville flere voksne menn ha gjort dette dersom de hadde muligheten? Altså hatt samme status og tiltrekningskraft som disse har?

Skrevet (endret)

Er rett under 50, men for min del er det ene og alene kjemien som styrer. Det er nok færre og færre en har den slags kjemi jo større forskjellen er, både for forhold og rent seksuelt. Tror ikke det hadde vært så sannsynlig med et forhold m ei noe særlig under 35, mest fordi man er på så forskjellig sted i livet - men hadde ikke satt noen fast grense der heller 😊 Samtidig er ikke yngst mulig noe mål i det hele tatt - det er vanvittig mye flotte damer i både 40 og 50 årene også 😍

Endret av kjekkfyr
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fast forhold ikke yngre enn 30, men bare for sex 25. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kjekkfyr skrev (8 timer siden):

Er rett under 50, men for min del er det ene og alene kjemien som styrer. Det er nok færre og færre en har den slags kjemi jo større forskjellen er, både for forhold og rent seksuelt. Tror ikke det hadde vært så sannsynlig med et forhold m ei noe særlig under 35, mest fordi man er på så forskjellig sted i livet - men hadde ikke satt noen fast grense der heller 😊 Samtidig er ikke yngst mulig noe mål i det hele tatt - det er vanvittig mye flotte damer i både 40 og 50 årene også 😍

AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (8 timer siden):

Fast forhold ikke yngre enn 30, men bare for sex 25. 

Skrevet

Det kommer an på livssituasjonen.

Datteren min satte aldersgrense på 30 år, det synes jeg var romslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...