Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en vennegjeng på 6-7 personer. For et par år siden kom det et nytt tilskudd som jeg ganske umiddelbart klikket med. Han hadde dame og en sønn så jeg tenkte ikke over relasjonen vår som potensielt romantisk. Plutselig, for ca ett år siden, sa han at han skulle gå fra samboeren for meg! Jeg ble kjempe overrasket, og sa jeg ikke delte de samme følelsene. Jeg tenkte vi bare var venner, som alle andre i gjengen. Så gikk det nesten ett år til, før han nå for litt siden sa at følelsene hadde kommet tilbake, og at han trodde at jeg følte ting for han og. Jeg måtte pent forklare igjen at jeg ikke så på han annet enn som en god venn.
Så nå er dilemmaet mitt. Hvordan skal dette gå framover? Han er jo tydelig interessert i no mer. Jeg savner han som den gode vennen han var, men syns det er vanskelig å forholde meg til han. Kan jeg kontakte han og prate om ditten og datten som vi gjorde før for eksempel eller er det dumt? Burde jeg holde meg vekk? Han sender hverdagslige smser fortsatt, skal jeg svare eller ignorere?

Anonymkode: cff39...133

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror egentlig at du vet svaret selv, kutt han ut, både for hans og din egen del. 

Å holde på noen av egoistiske behov når han tydeligvis har en hang up er ganske stygt og kaldt gjort. Har du ikke venner som ser på deg som en venn? 

Anonymkode: 51737...3c0

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hadde faset han ut. Det blir ubehagelig når man har så ulike følelser, og hans ser ikke ut til å gå over. 

Anonymkode: 02506...c35

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg personlig hadde faset han ut. Det blir ubehagelig når man har så ulike følelser, og hans ser ikke ut til å gå over. 

Ikke ditt problem. Bare vær streng

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg lurer også litt på om jeg skulle prøvd med han, skjønner dere. Jeg har ikke akkurat hundre menn som renner dørene ned hos meg og det er lenge siden jeg lot noen innpå. Kan sånne følelser komme etter hvert hvis jeg prøver?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

TS her. Jeg lurer også litt på om jeg skulle prøvd med han, skjønner dere. Jeg har ikke akkurat hundre menn som renner dørene ned hos meg og det er lenge siden jeg lot noen innpå. Kan sånne følelser komme etter hvert hvis jeg prøver?

Tviler. Har du også tenkt på at hans barn alltid vil komme først?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ville du kunne stolt på han da? Han har kommet til deg og sagt han har følelser for deg mens han er i et forhold (med barn). Tror heller at du liker at han liker deg, du har jo ikke følelsene for han romantisk sett.

Anonymkode: f5056...8d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ville du kunne stolt på han da? Han har kommet til deg og sagt han har følelser for deg mens han er i et forhold (med barn). Tror heller at du liker at han liker deg, du har jo ikke følelsene for han romantisk sett.

Anonymkode: f5056...8d4

TS her. Jaa, kan vel det. Han slo opp med henne  før han sa noe til meg. Jeg liker han ja, jeg liker han kjempegodt, vi har det veldig gøy og fint sammen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tviler. Har du også tenkt på at hans barn alltid vil komme først?

TS her. Selvsagt. Det er da ikke noe problem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er singel nå er det jo fritt frem for å prøve forhold/ flørting. Tror uansett ikke det kan fortsette med et godt vennskapsforhold når han har følelser for deg.

Anonymkode: eb977...9cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis han er singel nå er det jo fritt frem for å prøve forhold/ flørting. Tror uansett ikke det kan fortsette med et godt vennskapsforhold når han har følelser for deg.

Anonymkode: eb977...9cd

TS her. Jeg vet ikke om jeg tør å slippe han innpå. Jeg vet ikke. Hvis ikke: Skal jeg slutte å svare når han sender meldinger? Det blir feil på en måte det og, vi ses jo i samme gjeng en gang i måneden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

😅 Nei. Ikke om du ikke har vært betatt før eller nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har også opplevd at en opptatt mann har vist interesse. Ikke synk dit. Han er opptatt. 

Anonymkode: c9577...d16

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo finne ut om du er interessert eller ikke selv da, vi kan ikke vite sånt. Ser du skriver lengre uti tråden at han nå ER singel, så hvorfor ikke prøve på litt flørt da for å se om det kan være noe der? Synes du skal ta sjansen jeg 😛

Anonymkode: 31cab...b87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du må jo finne ut om du er interessert eller ikke selv da, vi kan ikke vite sånt. Ser du skriver lengre uti tråden at han nå ER singel, så hvorfor ikke prøve på litt flørt da for å se om det kan være noe der? Synes du skal ta sjansen jeg 😛

Anonymkode: 31cab...b87

TS her. Greia er at jeg trodde han var en venn, en god venn og ikkeno mer. Hvem vil ha meg liksom. Jeg er ikke pen, jeg er dvask, jeg har ikke barn. Nå er han stille og det er sikkert fordi han innser at han var dum som fikk følelser for meg. Nå skjønner han at det var en feil. Jeg visste det, jeg er ikke verdt å kjempe for.

AnonymBruker
Skrevet

Er han fortsatt sammen med hun han har barn med?

Anonymkode: 339d6...f3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er han fortsatt sammen med hun han har barn med?

Anonymkode: 339d6...f3f

TS her. Nei, de har slått opp,men de bor sammen fortsatt fordi de må selge en hytte for å frigjøre egenkapital og det går sykt treigt i hyttemarkedet om dagen. Han snakker om det alltid når vi møter gjengen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt det en sjanse 😃❤️

Anonymkode: 87d6e...88d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville gitt det en sjanse 😃❤️

Anonymkode: 87d6e...88d

TS her. Okey. Hvordan går jeg videre nå da? Han skriver jo sjeldnere og sjeldnere og nå er det en uke siden jeg hørte fra han sist. Det blir rart hvis jeg nå plutselig skal skrive melding til han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...