Gå til innhold

Tror jeg pustet inn et maiskorn!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da sitter jeg her og tror jaggu jeg dro inn et maiskorn mens jeg spiste 😒🤦🏼‍♀️

Kjente i et bittelite øyeblikk ut som at jeg satte det i halsen, men så gikk det liksom forbi og ned 😳 Hosta to host så måtte jeg ikke hoste mer. Og det kom ikke opp. 

Hva gjør man med det, egentlig?! 🙈

Anonymkode: 052c2...78d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det i lungene dine. Hvis du hopper så kjenner du det kanskje? Jeg hadde ringt noen.

Anonymkode: e5e3c...3fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper du hadde vært sikker hvis det hadde fortsatt å være i lungene dine. Google forteller meg også det samme. (Tips: søk på engelsk, da får du flest svar. Og de svarene jeg finner er beroligende.)

Hoster du noe nå? Kjennes det irritert ut? Hvis du hoster skikkelig, kjenner du noe ubehag i lungene/luftrøret?

Det kan hende det kom opp når du hostet når det skjedde, også dro det nedover spiserøret uten at du kjente det.

Jeg hadde likevel vært obs på eventuelle symptomer, noe smerte eller hoste eller annet ubehag, og da tatt en telefon til legekontoret bare for å være sikker. Heller en gang for mye, det er de som bestemmer om det høres viktig nok ut til at du blir sjekket av en lege, det er ikke din jobb. :)

Anonymkode: 45975...cf9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro du fikk smerter om du inhalerte et maiskorn.

Anonymkode: 5317f...993

AnonymBruker
Skrevet

Fremmedmateriale i lungene gir lungebetennelse og er dødelig om det ikke blir behandlet. 

Anonymkode: bc1e7...55a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke lenge etter jeg skreiv innlegget skarpe smerter på fremsiden av halsen, på høyde med kragebeinet. Kjente det var noe der, og vondere når jeg vridde på hodet. 
Så da måtte jeg ringe legevakta å høre, og de ville at jeg skulle komme for en sjekk. 

Videre gikk smertene over, og de mener at kroppen vil ordne dette da det er organisk materiale, og det vil dannes slim rundt som jeg kommer til å hoste opp. 

Men som det blir nevnt her; ved andre symptomer som feks hoste og/ eller feber må det sjekkes mer. 

Mye styr for et maiskorn 😄

Anonymkode: 052c2...78d

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke noe av dette😳 Du pustet inn maiskorn? Hvordan?

Anonymkode: be32f...b29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...