Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er jeg den eneste politiet ikke bryr seg om å bistå og gjøre jobben sin for, eller er det flere som stadig blir neglisjert og rettighetene viskes vekk? Når jeg lå i koma 14 dager og 42 000 var borte fra kontoen min over en måneds tid, mente de det var ingen skjellig grunn til å mistenke noe kriminelt,  akkurat som jeg dro rundt med kortet i søvne fra sykesenga... Når jeg rapporterte svindelforsøk ble jeg fortalt at alle lyver litt av og til!! Hva? Hvem? Du og de andre korrupte rundt deg? Ikke normalt, nei! Når jeg klagde til høyeste instans fikk jeg et frekt spørsmål; Hva vil du vi skal gjøre med det nå liksom,  uten forsvar eller unnskyldning engang. Når jeg ville sitte på fra en fyllediskusjon til sentrum og tryggheten av mitt eget hotellrom ble jeg nektet skyss, satt av i hendene til kranglefanten de plukket oss opp for til å begynne med,  og ga han ansvaret om å ta hånd om meg, til tross for bønn og desperate forsøk på å komme seg hjem eller i det minste et hotell som planlagt for natten.  Ukjent på stedet,  brisen etter kvelden ble jeg tvunget til å bli med inn til denne ukjente fyren som hadde dradd meg inni en bil tidligere på kvelden, tvang meg med mot min vilje. Var på vei i seng da bildøren spratt opp foran meg, og hender som trakk meg inn. Han politiet ba om å ta vare på meg istedet for å sikre min private losje for natten,  voldtok meg på sofaen. Protestene nådde aldri frem, politiet ga meg til forgriperen, jeg kunne blitt med bilen over fjorden istedet, men de hørte meg ikke. Han jeg sloss mot var bedre for meg ifølge politiets maktidiot. En ukjent kidnapper, de overlot meg til fienden. 

En gang jeg måtte ringe politiet pga drapstrusler når typen ikke klarte å godta bruddet og jeg fryktet for livet, forlot de meg uten hjelp, uten å fjerne trusselen fra mitt hjem,  men latt igjen i samme situasjon som før. Hvorfor tok de han ikke vekk fra mitt hjem? 

En gang jeg ikke ble kvitt en kontrollerende psykopat fra leiligheten som brølte, angrep meg og nektet å la meg få fred og gå i seng, var ingen sak politiet kunne ofre tid å komme hjem å hjelpe fjerne fra mitt hjem,  selv hvor truende og brutalt det var.

Politiet møtte mannsterke i full oppkledning,  skjold, maske, hjelm og fullt verneutstyr når jeg forsøkte å ta selvmord i mitt hjem. Jeg drakk gift og koblet ut på sofaen da de hindret ambulansen i å komme raskt til åstedet for å sikre boligen fra en avsvimt ufarlig person som aldri har utgjort noen trussel i d hele. 6 menn mot en halvdød kvinnes mismot? Jeg mener; hvilke trusler var det virkelig fare for? At de stod i veien for hjelpen å komme frem? Har ikke voldsdom engang, hva var de så usikre for? Ett menneske uten bevissthet liksom? 

De hadde 5 vitner ved første øyekast. De avhørte to som benektet påstanden, og henla atter engang uten å følge opp alle trådene, men siden de to første løy, var det ingen sak.. hva med de tre andre? Hva med vitner som visste det var de som stod bak? Hva med etterforske hele saken og alle mulige bevis, vitner og tips til sannheten kommer frem, fremfor å ta to løgnende tjuvpakk vri seg unna innbrudd igjen. Hva? Er det nok å nekte imot å unngå å stå til rette og bli straffedømt for sin simple kriminalitet nå for tiden? Er de bare late? Bryr de seg bare ikke? Eller beskytter de kriminalitet så lenge det er tystere og det hele er korrupt? Hva med rett og sannhet, rettens vei vinne frem? 

Jeg klarer nok aldri stole på dem igjen 

Endret av KristinafnfckupB
Var så mye å dele
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier banken?

Skrevet

Fikk igjen pengene etter å klaget til finansklagenemda, men får aldri igjen verdiene de tok fra leiligheten...

Skrevet

De liker bedre å drikke kaffi enn å faktisk gjøre jobben tydeligvis 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...