Majer Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Hvordan kan det ha seg at det er så stor forskjell på folk? Jeg drikker en del før jeg trener, men kan fint jogge i varmen uten tilførsel. Den første økta i varmen hver sesong er alltid litt py, men så går det seg til allerede mot slutten av økta. Hva kommer det av? Vi har jo ikke pukler. Handler det mer om mentale enn fysiologiske forhold? Noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Men det er jo ikkje vanleg å drikke under treningsøkt? Anonymkode: c7c94...0c0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er jo ikkje vanleg å drikke under treningsøkt? Anonymkode: c7c94...0c0 Selvfølgelig er det vanlig. Jeg har alltid drikkebelte med så lenge jeg skal løpe over 7-8 km. Mange som løper her jeg løper, og mange har med et drikkebelte. Jeg har også med energitilførsel så lenge jeg skal løpe over 1,5 time. Det er også anbefalt. TS: folk er forskjellig. Drikker ikke jeg, får jeg hodepine. Da kan jeg bare stoppe. Når det er 30 grader klarer jeg ikke løpe mer enn 30min. Det kunne jeg sikkert blitt vandt med, og trent meg opp. Hvor langt løper du da? Anonymkode: 0e8ea...4da
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Majer skrev (6 timer siden): Hvordan kan det ha seg at det er så stor forskjell på folk? Jeg drikker en del før jeg trener, men kan fint jogge i varmen uten tilførsel. Den første økta i varmen hver sesong er alltid litt py, men så går det seg til allerede mot slutten av økta. Hva kommer det av? Vi har jo ikke pukler. Handler det mer om mentale enn fysiologiske forhold? Noen forslag? Jeg har det som den TS - men jeg drikker ikke før trening heller. Går helt fint, og har ingen plager med det. Anonymkode: 016a2...8cb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 Jeg blir fysisk dårlig av varmen alene, men funker fint i kulden. Jeg tror det er noe mer enn det, ja. Aner ikke hva da! 😄 Men vi har jo utviklet oss til å passe forskjellig klima. Gener? Anonymkode: ef763...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå