Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet inn til kjæresten min over påske, vi begge ville det. Vi har vært sammen i 2 år +/- og vi er begge godt voksne. Jeg flyttet inn til han.

Men nesten med engang jeg flyttet inn vil han ikke finne på ting. Han sier det ikke er viktig mer nå som vi er sammen døgnet rundt. 

Ønsker å se på film og serier med han på kveldene men han sier vi har for ulik smak og sier det jeg ser på er møl. Likevel vil han ikke la meg få se på seriene han ser på, han går ned i kjelleren og ser på alene. 

Gidder ikke snakke om det er noe med forholdet jeg vil ta opp. Sier at nå må jeg slutte å mase og går gjerne ut i traktoren heller. Skulle be om unnskyldning for et utbrudd jeg hadde som jeg fikk dårlig samvittighet for etterpå. Gikk ut å sa dette, da tok han bare på seg øreklokkene og tøffet avgårde i traktoren uten et ord.

Sex er bare ut å inn og så ferdig. Sier han er varm og at jeg må holde avstand, null kos som jeg trenger etterpå.

Malte en vegg som overraskelse mens han var bortreist en helg. Gjorde den koselig og hengte opp bilder av oss. Reaksjonen jeg fikk: veggen var fin nok som den var tidligere og dette var tullete.

Nå lurer jeg på å flytte bare for hva er vitsen?

Anonymkode: 8c0ed...12a

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

enig med deg. Det liten vits å bli boende 

Anonymkode: 3b15b...f6d

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville flyttet ut igjen. Han er jo bare sur…

Anonymkode: 58449...82f

• Liker 3
Skrevet

Trur jeg hadde flytta ut igjen, han ser ut til å ha mistet interessen (eventuelt gidder ikke legge mer tid for nå har han fått deg til å flytte inn).

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare å flytte igjen. Det der hadde jeg ikke giddet. 

Anonymkode: 33c3e...f2f

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Flytt ut, jo før jo heller!

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som meg og eksen! Akkurat samme regla. Fikk til slutt høre at jeg var en masete dum feit gris og kunne gå og dø. Jeg flyttet ut samme uka og han sendte meldinger og sa han ikke mente det og om jeg kunne komme hjem. Slike menn forandrer seg ikke, han var en annen i 2 år og nå er han seg selv. Beklager at du måtte oppleve dette. Flytt for din egen psykes skyld

Anonymkode: 17a9d...dac

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han trenger vel ikke strekke seg til å være grei lenger når han har fått deg i hus. Det han glemmer er at forhold må pleies også etter man blir samboere. 

Anonymkode: 6c701...c2b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Flytt i dag. Dette er tåpelig på alle plan, og er ikke mulig å endre. Dette er han som person.  Synd du måtte oppleve dette 😬

Om du klarer det, så dropp utbrudd, sinne, konfrontasjon. Skriv en kort lapp og reis når han er ute i traktoren sin. Ta ned bildene du hengte opp.

Lykke til!

Anonymkode: 2dc25...e09

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...