AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #21 Skrevet 21. juni 2023 5 minutter siden, Million said: Motsatt mener du vel? De GIR vel ikke renter. De TAR renter. Ja, selvfølgelig, helt korrekt rettet. At man skulle FÅ renter av å ta opp et lån blir litt vel bakvendt Anonymkode: 02b0f...308
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #22 Skrevet 21. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har behov for rundt 100.000 kroner nå, og vurderer å bestille meg et kredittkort. Ser at noen har 45-50 dager med rentefri periode. Dette er litt kort tid for å betale ned hele beløpet. Kan jeg bestille to ulike kredittkort med beløpsgrense på 100.000 og dermed ha 90-100 dager rentefri periode totalt dersom jeg fører over penger fra det ene kortet til det andre ved utløp av perioden? Har ingen erfaring med kredittkort så usikker på hvordan det fungerer i praksis. Anonymkode: 34f3d...c92 I teorien kan du få 100.000 gratis på denne måten. Du bruker 100 fra kort nr 1 til å gjøre det du vil. Bruker kort nr 2 til å betale ned kort nr 1. Så etter x antall dager bruker du kort nr 1 til å betale kort nr 2 og sånn holder du det gående til du har nok penger selv til å betale ned de opprinnelige 100.000. Slik skaffet jeg meg bil rentefritt. Kjøpte bil med kort 1. Brukte kort 2 til å betale kort 1. Så kort 1 til å betale kort 2. Pass på at rentefrie dager resettes når du har betalt. Så kan du holde det gående i en evighet Anonymkode: fce4a...cc6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #23 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I teorien kan du få 100.000 gratis på denne måten. Du bruker 100 fra kort nr 1 til å gjøre det du vil. Bruker kort nr 2 til å betale ned kort nr 1. Så etter x antall dager bruker du kort nr 1 til å betale kort nr 2 og sånn holder du det gående til du har nok penger selv til å betale ned de opprinnelige 100.000. Slik skaffet jeg meg bil rentefritt. Kjøpte bil med kort 1. Brukte kort 2 til å betale kort 1. Så kort 1 til å betale kort 2. Pass på at rentefrie dager resettes når du har betalt. Så kan du holde det gående i en evighet Anonymkode: fce4a...cc6 Det er jo nettopp det man ikke kan. Det tas renter fra dag en når man bruker kredittkort til å betale regninger med eller overføre til konto eller ta kontantuttak i minibank. Hvilke to kredittkort var dette du brukte, som IKKE tok disse rentene fra dag en? Påløpte renter som du ville fått regning på hver måned? Anonymkode: 38518...6ec
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #24 Skrevet 21. juni 2023 Gå i banken og spør om de kan hjelpe deg med å finansiere kjøpet. Du kjøper en andel i et selskap og og om det utgjør en eierandel vil det ikke være utenkelig å få lån til akkurat det formålet. Anonymkode: a156e...01b
Antiviruset Skrevet 21. juni 2023 #25 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo nettopp det man ikke kan. Det tas renter fra dag en når man bruker kredittkort til å betale regninger med eller overføre til konto eller ta kontantuttak i minibank. Hvilke to kredittkort var dette du brukte, som IKKE tok disse rentene fra dag en? Påløpte renter som du ville fått regning på hver måned? Anonymkode: 38518...6ec Helt rett, men en måned eller to klarer nok TS å håndtere slik jeg leser det. Koster ikke all verden selv med et par måneder med rente på 20%. Kan han kontrollere dette her går det greit, om ikke så går det galt Skygg unna er mitt råd, men dette vet bare tråd starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå