AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Jeg og samboer har vært sammen i over 15 år. Har to barn, begge går på barneskolen. Forholdet har skrantet i årevis. Det er årevis(!!!) siden vi har hatt noen form for intimitet, kysset, sovet i samme seng osv. Jeg klarer det bare ikke. Enten er jeg helt aseksuell blitt eller så er det mangelen av sånne følelser som gjør det. Vi er venner da, men irritasjonen melder seg fort hos begge, eller kanskje mest for min del for han er, etter min oppfattning, udugelig. Bidrar lite stort sett over hele linja. Han bruker timesvis hver uke på gaming. Tenker dette sikkert bare vil bli et større irritasjonsmoment desto lengre tiden går. Egentlig tenker jeg at vi må gå hver til vårt før det blir vondt mellom oss, men hvordan i huleste skal jeg ta dette opp? Vi har ikke snakket «skikkelig» på årevis. Det andre store problemet er det rent praktiske. Vi flyttet til en plass som han ikke har noe tilhørighet til. Hvem skal bo i huset og hvem skal flytte? Råd til å kjøpe noe annet er det nok helst han som sliter med. Jeg har pengesterke foreldre og en bedre betalt jobb. Ungene, spesielt minste, har størst tilknytning til meg. Flytter han tilbake der han kommer fra, hvordan skal det går rent praktisk med ungene da? Det er et par timer å reise. Sitter på litt for mange spørsmål og dette med at han nok mest sannsynlig vil flytte tilbake er nok det som har og fortsetter å hindre meg fra å ta det opp. Det er bare så fortvilet. Noen som har vært gjennom lignende eller har noen gode råd? Hører gjerne. Som tilleggsinfo så har jeg ingen nærliggende ambisjoner, håp eller drømmer om noen ny mann i livet. Anonymkode: b22b4...3f4 1
Anjatapinjata Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Du må bare si det som det er at dette ikke fungerer for deg lenger, og at du ønsker å bryte opp mens dere fortsatt kan være venner. Er ikke noe vits i å gå og gnu på det. Det praktiske finner dere utav. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå