AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Flere som opplever dette? Måtte bruke spytt mot slutten av forholdet for overhodet få den inn . Gjorde det slutt og nå har jeg lyst på omtrent alle menn som går i to sko, blir helt skremt.. Vil ha sex hele tiden og det renner over av lyst. Hva faen skjer? Anonymkode: 36e62...9c0 1
ClausSaus Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere som opplever dette? Måtte bruke spytt mot slutten av forholdet for overhodet få den inn . Gjorde det slutt og nå har jeg lyst på omtrent alle menn som går i to sko, blir helt skremt.. Vil ha sex hele tiden og det renner over av lyst. Hva faen skjer? Anonymkode: 36e62...9c0 Det som skjer er det samme som alltid skjer: Du mistet ikke lysten på sex, du mistet lysten på typen din. Typisk enten fordi du ikke lenger oppfattet ham som et catch, eller fordi forholdet over tid ble for trygt på bekostning av spenning og gnist. Og kvinner skal stort sett alltid kverulere på dette… men så skjer det du beskriver, om og om igjen. 7 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 Det er desverre sånn det er for oss menn, at dere etterhvert går lei oss og vil ha noen andre i stedet, eller hvem som helst andre. Som du beskriver selv. Har ingenting å si hva en mann vil hvis en kvinne har bestemt seg for noe. Det blir som hun vil. Men må si mannen din var heldig likevel da, som fikk noe, selv om du måtte hjelpe til med spytt for å ta han i mot. Anonymkode: cb042...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Flere som opplever dette? Måtte bruke spytt mot slutten av forholdet for overhodet få den inn . Gjorde det slutt og nå har jeg lyst på omtrent alle menn som går i to sko, blir helt skremt.. Vil ha sex hele tiden og det renner over av lyst. Hva faen skjer? Anonymkode: 36e62...9c0 Og tilsvarende fantaserer mange menn det overfor mange kvinner som går i to sko når sexen ikkje funker i forholdet😪 Anonymkode: 11f16...d8a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 Ja er vel det at jeg ikke tente på mannen min, må jo være det, for nå flommer det jo over og jeg vil ha sex hele tiden Anonymkode: 36e62...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Skrevet 21. juni 2023 ClausSaus skrev (1 time siden): Det som skjer er det samme som alltid skjer: Du mistet ikke lysten på sex, du mistet lysten på typen din. Typisk enten fordi du ikke lenger oppfattet ham som et catch, eller fordi forholdet over tid ble for trygt på bekostning av spenning og gnist. Og kvinner skal stort sett alltid kverulere på dette… men så skjer det du beskriver, om og om igjen. Gjør vi? Mange som er veldig ærlige om at de mistet lysten på typen vil jeg si. Det vi kvinner gjerne påpeker er ikke at slikt ikke skjer, men at det veldig ofte har en årsak. Opplever man ikke sex som deilig, tilfredsstillende og positivt vil selvfølgelig lysta dale,og det er dessverre for mange menn som er egoistiske seksuelt, ikke klarer å lytte/ta hensyn til det kvinnen gir utrykk for, eller som bedriver mas og press på typer sex eller sex kvinnen ikke ønsker. Da blir sex noe negativt, ganske selvfølgelig egentlig, og ja da går lysta en vei. Jeg har virkelig mistet lysten på to menn, etter henholdsvis 2 og 3-4 år. Første fordi han utleverte meg seksuelt til sine venner, gjentatte ganger, uansett hva jeg sa om det. Andre fordi han var lat og egoistisk etterhvert i forholdet, og dessuten maste om analsex, selv om jeg grundig hadde forklart gang på gang at mas og press, samt generell egoisme, gradvis ødela min lyst på sex med ham. Han endret seg ikke, og da gikk det som det måtte gå. Jeg likte ikke lenger at han tok i meg engang. Til sammenligning har jeg nå hatt et fantastisk sexliv med en og samme mann i 20 år, og tenner fremdeles på ham flere ganger i uka. Når han har vært borte noen få dager mer eller mindre hopper jeg på ham fremdeles. Kan knapt vente. Kan du tenke deg årsaken? Anonymkode: 2d6c6...be5 6
ClausSaus Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjør vi? Mange som er veldig ærlige om at de mistet lysten på typen vil jeg si. Det vi kvinner gjerne påpeker er ikke at slikt ikke skjer, men at det veldig ofte har en årsak. Opplever man ikke sex som deilig, tilfredsstillende og positivt vil selvfølgelig lysta dale,og det er dessverre for mange menn som er egoistiske seksuelt, ikke klarer å lytte/ta hensyn til det kvinnen gir utrykk for, eller som bedriver mas og press på typer sex eller sex kvinnen ikke ønsker. Da blir sex noe negativt, ganske selvfølgelig egentlig, og ja da går lysta en vei. Jeg har virkelig mistet lysten på to menn, etter henholdsvis 2 og 3-4 år. Første fordi han utleverte meg seksuelt til sine venner, gjentatte ganger, uansett hva jeg sa om det. Andre fordi han var lat og egoistisk etterhvert i forholdet, og dessuten maste om analsex, selv om jeg grundig hadde forklart gang på gang at mas og press, samt generell egoisme, gradvis ødela min lyst på sex med ham. Han endret seg ikke, og da gikk det som det måtte gå. Jeg likte ikke lenger at han tok i meg engang. Til sammenligning har jeg nå hatt et fantastisk sexliv med en og samme mann i 20 år, og tenner fremdeles på ham flere ganger i uka. Når han har vært borte noen få dager mer eller mindre hopper jeg på ham fremdeles. Kan knapt vente. Kan du tenke deg årsaken? Anonymkode: 2d6c6...be5 Spørsmålet er: Forstår du hvorfor…? Altså den egentlige grunnen? 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #8 Skrevet 21. juni 2023 ClausSaus skrev (5 minutter siden): Spørsmålet er: Forstår du hvorfor…? Altså den egentlige grunnen? Nå spiller du dum. Jeg serverte det til deg på sølvfat. Ja jeg forstår så absolutt den egentlige grunnen. Differansen mellom at sex oppleves positivt og godt, eller blir noe som føles feil/ekkelt/påtvunget og negativt er selvfølgelig som differansen mellom å spise kake og å spise søle. Jeg var gal etter han som utviklet seg til egoist, han var utrolig flott og egentlig veldig sexy, og jeg elsket ham så høyt at jeg trodde jeg aldri skulle elske noen på samme måte igjen, men det hjalp ikke. Å oppleve sex som noe negativt ble spikeren i kista for sexlivet uansett. Hadde du klart å opprettholde lyst på sex med en kvinne om du opplevde skuffelse, ikke nytelse eller tilfredsstillelse, gang på gang du hadde sex over måneder og år? Jeg tviler sterkt på det. Anonymkode: 2d6c6...be5 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #9 Skrevet 21. juni 2023 Samme her ! Dame på 37 ! Anonymkode: 3cd44...b71 1
Fremmed fugl Skrevet 21. juni 2023 #10 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Flere som opplever dette? Måtte bruke spytt mot slutten av forholdet for overhodet få den inn . Gjorde det slutt og nå har jeg lyst på omtrent alle menn som går i to sko, blir helt skremt.. Vil ha sex hele tiden og det renner over av lyst. Hva faen skjer? Anonymkode: 36e62...9c0 Er dette seriøst? Skjønte du faktisk ikke at det var HAN du ikke hadde lyst på?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #11 Skrevet 21. juni 2023 Der har jeg vært, trodde jeg hadde mistet sexlysten for alltid, at det var noe alvorlig galt med meg. Like tørr som deg og måtte bruke glidekrem osv. han var allltid ute og nesten aldri hjemme, hjalp alle andre en vi som var familien hans. I tilegg var han veldig nedlatende og fortalte alt jeg gjorde var feil når han først var hjemme en ettemiddag. Ble singel orket ikke være alenemor i forhold. Møtte en mann mye seinere og når jeg skysset han for første gang, var det ingenting galt med sexlysten. Og ikke hatt noe problemer med og ikke være våt nok, heller motsatt. Nå har vi vært sammens og gift en god stund, fått barn. Så har ikke sex hele tiden, men har ingen problemer med og bli tent. Og vi prioriter og ha sex ganske ofte. Anonymkode: 84672...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #12 Skrevet 21. juni 2023 Fremmed fugl skrev (1 minutt siden): Er dette seriøst? Skjønte du faktisk ikke at det var HAN du ikke hadde lyst på? Nei fordi jeg bare hadde øyne for han og ville at det skulle vare. Jeg så ikke på andre menn. Men nå når jeg tok motet til meg og gikk, så blomstret jeg og fikk lynraskt sexlyst igjen og elsker det. Så det var bare med han jeg ikke gjorde det. Anonymkode: 36e62...9c0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #13 Skrevet 21. juni 2023 Fremmed fugl skrev (1 minutt siden): Er dette seriøst? Skjønte du faktisk ikke at det var HAN du ikke hadde lyst på? Jeg også trodde det en stund, at du er så smart bra for deg. Men det er ikke så unaturlig og være usikker på ting og tro det er noe galt med feks og ikke kunne bli kåt lengre, selv vært der. Snakker du sånn til vennene dine om dem tar opp ting som dem lurer på. Har sikkert ting du lurer på som andre tenker, er du seriøs eller. Anonymkode: 84672...8a1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #14 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er desverre sånn det er for oss menn, at dere etterhvert går lei oss og vil ha noen andre i stedet, eller hvem som helst andre. Som du beskriver selv. Har ingenting å si hva en mann vil hvis en kvinne har bestemt seg for noe. Det blir som hun vil. Men må si mannen din var heldig likevel da, som fikk noe, selv om du måtte hjelpe til med spytt for å ta han i mot. Anonymkode: cb042...e6f Det er ikke sånn heller. Det handler slett ikke om å ha lyst på noen andre, men at partner har en konstant forventning om sex fordi menn sin sexlyst er større enn kvinners. Partner er alltid tilgjengelig og har det gått noen dager så blir det mas. Det finnes ikke mer turnoff enn det. Det er den evige forventningen hengende over hodet, og ikke mannen i seg selv som er problemet. Av samme årsak har mange kvinner pliktsex. Uten at de har lyst. Mannen er glad til for sex og bryr seg ikke om at kvinnen ikke har lyst. Det er enda mer turnoff. Anonymkode: 59ca0...60a 2
Fremmed fugl Skrevet 21. juni 2023 #15 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg også trodde det en stund, at du er så smart bra for deg. Men det er ikke så unaturlig og være usikker på ting og tro det er noe galt med feks og ikke kunne bli kåt lengre, selv vært der. Snakker du sånn til vennene dine om dem tar opp ting som dem lurer på. Har sikkert ting du lurer på som andre tenker, er du seriøs eller. Anonymkode: 84672...8a1 Stilte et ærlig spørsmål og lurer på svaret. Helt ærlig, innerst inne, tenkte du aldri at det var lyst på han som var problemet? Skjønner godt at det er noe sterke mekanismer som gjør at man vil undertrykke slike tanker, men det ble faktisk slutt mellom dere, i den prosessen frem til samlivsbrudd så kom du ikke på å tenke enn eneste gang at det var lyst på han som var problemet?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #16 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg også trodde det en stund, at du er så smart bra for deg. Men det er ikke så unaturlig og være usikker på ting og tro det er noe galt med feks og ikke kunne bli kåt lengre, selv vært der. Snakker du sånn til vennene dine om dem tar opp ting som dem lurer på. Har sikkert ting du lurer på som andre tenker, er du seriøs eller. Anonymkode: 84672...8a1 Ja jeg trodde jo at det var meg det var noe feil med, men så var det bare mannen min Anonymkode: 36e62...9c0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #17 Skrevet 21. juni 2023 Der var den. Det var mannen det var noe feil med. Eller var det dere som par sammen? Nei, det var selvfølgelig mannen. Anonymkode: cb042...e6f 1
ClausSaus Skrevet 21. juni 2023 #18 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå spiller du dum. Jeg serverte det til deg på sølvfat. Ja jeg forstår så absolutt den egentlige grunnen. Differansen mellom at sex oppleves positivt og godt, eller blir noe som føles feil/ekkelt/påtvunget og negativt er selvfølgelig som differansen mellom å spise kake og å spise søle. Jeg var gal etter han som utviklet seg til egoist, han var utrolig flott og egentlig veldig sexy, og jeg elsket ham så høyt at jeg trodde jeg aldri skulle elske noen på samme måte igjen, men det hjalp ikke. Å oppleve sex som noe negativt ble spikeren i kista for sexlivet uansett. Hadde du klart å opprettholde lyst på sex med en kvinne om du opplevde skuffelse, ikke nytelse eller tilfredsstillelse, gang på gang du hadde sex over måneder og år? Jeg tviler sterkt på det. Anonymkode: 2d6c6...be5 Nei. Det er ikke grunnen. Mens mannens seksualitet har evolusjonært ett primært formål (å gjøre kvinner gravide, siden han selv ikke kan føre frem barn) har kvinnelig seksualitet primært to formål: Å få og holde på en mann hun anser som et catch. Det har aldri vært et problem for kvinner generelt å finne noen som har vært villig til å gjøre dem gravide. Problemet er å finne en bra en som hun kunne holde på, siden det tross alt er hun som ellers risikerer å bli sittende igjen med en unge enten alene eller sammen med en ubrukelig pudding. Vel: I et forhold er jo åpenbart "få"-delen av formålet allerede tilfredsstilt. Spørsmålet er nå bare "holde på"-delen. Og denne har en tendens til å bli borte dersom hun enten ikke lenger anser mannen som et catch, eller hvis hun ikke lenger trenger å holde på ham (fordi han ikke drar noe sted uansett). Så ja, jeg vet hvorfor du fortsatt tenner på typen din: Det er fordi underbevisstheten din både fortsatt anser ham som et catch og anser risikoen som reell for at han stikker (eller en annen dame rapper ham) hvis du lar ham gå for lut og kaldt vann. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #19 Skrevet 21. juni 2023 Dette er årsaken til hvorfor jeg er utro. Når en kjæreste begynner å ha mindre sex med meg er jeg konstant redd for at jeg ikke er nok. Jeg rydder og gjør nesten alt husarbeid for at hun skal ville ha sex med meg, men det fungerer ikke. Jeg blir så sliten mentalt. Da trenger jeg bekreftelse fra andre Anonymkode: dcf7a...01e 1
Tyren79 Skrevet 21. juni 2023 #20 Skrevet 21. juni 2023 Er ikke sikker på om kvinner er klar over det selv engang, men er liten tvil om at sex blir brukt som straff/belønning metode. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå