Gå til innhold

Oppussings program og katte-kidnapping

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fabelaktig oppussing sesong 1 episode 2, (gikk på kanal fem i dag og ligger i arkiv), ca 45min ut i episoden. De som pusser opp finner en katt inni et gammelt hus (døren åpen) og håndtverkerne tar den med i bilen hjem til barna sine og sier at «se hva pappa har funnet til dere». Men man kan jo ikke bare ta med en katt sånn!? Den katten var trolig liens kjæledyr, den bodde sikkert i et av nabohusene og var nysgjerrig innom naboen hus/hage. Man kan ikke bare ta med katten. Gjør folk virkerlig sånn?? Ikke rart katter blir borte, det er jo katte-kidnapping. 

(Dette handler om dyr, moderator ikke flytt denne til tv for jeg vil ikke diskutere TV-serie men en situasjon med et dyr i noen minutter i en serie, hører hjemme under kjæledyr). 

Anonymkode: 965ef...ff8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var jo en smule spesielt. Med mindre det har skjedd noe bak kulissene, da. De har jo kanskje (og forhåpentligvis!) forhørt seg med naboer, kanskje var det en katt som hadde streifet der lenge, uten at noen hadde funnet eieren?

Anonymkode: 7ec5f...01b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg at noe av undersøkelsene har blitt klippet bort. De har helt sikkert forhørt seg med naboer og sjekket for chip før de tok den selv. 

Anonymkode: 6b7ad...211

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det var jo en smule spesielt. Med mindre det har skjedd noe bak kulissene, da. De har jo kanskje (og forhåpentligvis!) forhørt seg med naboer, kanskje var det en katt som hadde streifet der lenge, uten at noen hadde funnet eieren?

Anonymkode: 7ec5f...01b

Ja håper på det, at det var noe sånt som skjedde utenfor kamera, de burde ha nevnt det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2023 den 23.19):

Ja håper på det, at det var noe sånt som skjedde utenfor kamera, de burde ha nevnt det. 

er vel nettopp dette som er hele poenget med sånne reality-shows da: 

å forsøke å tyne ut mest mulig "dramatikk" ut av alt mulig dill og dall...        

Anonymkode: 21e3c...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...