Gå til innhold

Forskjell på vanlig vorsj og bursdagsvorsj, venner som ikke forstår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har vanlig vorsj så er det greit om de vil ta med seg venner, ikke fulle opp huset selvsagt da, jeg ikke er glad i å ha så mange fremmed hjemme.

Men på bursdags vorsj da tenker jeg det er litt rart å spørre om å ta med seg folk til ukjentes bursdager. Når jeg har bursdags vorsj lager jeg alltid en agrement på facebook  og legger til bare inviterte. Feks om jeg skal bestille in pizza eller lage kyllingvinger osv og servere drikke feks jellyshots Jeg vet det ikke er sååå mye forskjell på vorsjene da det er drikking og spill men bursdags mener jeg at man ønsker å feire med nærmeste og da synes jeg folk kan vente med å treffe disse andre vennene på byen. 
Deres erfaring?

alltid må eller annen som MÅ og spørre om å ha med seg andre

Anonymkode: 89ec3...7c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du kaller det vorsj så skjønner jeg at folk tror det er en uformell greie, og at det er helt som et vanlig vorsj. Jeg hadde ikke skjønt at det var noe annerledes. 

Om du derimot hadde invitert til bursdagsfeiring, så hadde jeg sett forskjellen. 

Så jeg foreslår at du slutter å kalle det du vil skal være en bursdagsfeiring for deg for et vorsj.. 

Anonymkode: 539d5...1a4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du kaller det vorsj så skjønner jeg at folk tror det er en uformell greie, og at det er helt som et vanlig vorsj. Jeg hadde ikke skjønt at det var noe annerledes. 

Om du derimot hadde invitert til bursdagsfeiring, så hadde jeg sett forskjellen. 

Så jeg foreslår at du slutter å kalle det du vil skal være en bursdagsfeiring for deg for et vorsj.. 

Blir jo skrevet «velkommen du er invitert til min bursdags feiring» 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir jo skrevet «velkommen du er invitert til min bursdags feiring» 😂

Det skriver du ikke i innlegget ditt ;) Der kaller du det "bursdagsvorsj", og det hadde ikke jeg sett på som en bursdagsfeiring. 

Hva er problemet med å bare si nei? De spør, sier du, da er det helt innafor å si at nei, akkurat når jeg har bursdag ønsker jeg at det kun er vennegjengen og ikke folk jeg ikke kjenner. Enkelt og greit. 

Det er ikke frekt å spørre, om dere har en kultur for at det er ok å ta med andre på fester. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

«Vorsj»? Du mener altså vors. Hva er forskjellen på bursdagsvors og vors? Ingenting.
Du må jo invitere til bursdagsfeiring og skrive at det er mulighet til å gå på byen senere på kvelden. 

Anonymkode: 61ca1...874

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...