Gå til innhold

Utstøtt part 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei meg ennå jeg...

Blir bare enda mere depremert av å være her på kvinneguiden, så jeg tror ikke jeg orker å være her på dette forumet mer jeg.

Unnskyld.

Tusen takk til dere alle.

Jeg føler meg så upopulær og verdiløs av å være her.

Angstklumpen i magen er ekstra stor og vond i dag siden jeg blir utstøtt og sveket.

Føler meg som en byrde her siden jeg er psykisk syk, og siden jeg er psykisk syk så er jeg ikke velkommen på sånne forum for "friske" mennesker.

Hilsen taperen meg.

:grine:

Skrevet
Jeg er lei meg ennå jeg...

Blir bare enda mere depremert av å være her på kvinneguiden, så jeg tror ikke jeg orker å være her på dette forumet mer jeg.

Unnskyld.

Tusen takk til dere alle.

Jeg føler meg så upopulær og verdiløs av å være her.

Angstklumpen i magen er ekstra stor og vond i dag siden jeg blir utstøtt og sveket.

Føler meg som en byrde her siden jeg er psykisk syk, og siden jeg er psykisk syk så er jeg ikke velkommen på sånne forum for "friske" mennesker.

Hilsen taperen meg.

Hei Linnea, jeg har nettopp kommet inn her og har akkurat lest gjennom denne tråden.

Jeg skjønner at du er lei deg og du tar dette personlig, for nicket ditt er nevnt gjennom hele tråden. Men det som jeg har lyst å få frem er at denne tråden ikke handler om deg som person. Det handler om KG`s regler og modertatorer og administratorers måte å håndheve dem. Og de har brukt din tråd som et eksempel.

Jeg har fått med meg at du har fått stengt en tråd. Du er langt fra den første som opplever det, men jeg skjønner at det er tungt. Regner imidlertid ikke med at du er blitt utestengt siden du fremdeles får svare her.

Om du ikke skjønner hvorfor den ble stengt, prøv å ta en samtale med noen på pm. En av administratorene eller moderatorene. Kanskje det kan hjelpe så du skjønner det bedre.

Ønsker deg alt godt. :klem:

Skrevet

Hei 'reddelinnea'

Sendt deg ett PM, jeg.

Skal være din venn jeg!

Hilsen en som bryr seg :)

Gjest Very Victoria
Skrevet

Linnea, du må ha sagt "takk for deg" minst 20 ganger i dag.

Og jeg tok en titt i dagboken din og bare til orientering; når du skriver "håper jeg sovner inn for alltid i natt" så er det det samme som å si at du skal ta livet av deg.

Skrevet

Og jeg tok en titt i dagboken din og bare til orientering; når du skriver "håper jeg sovner inn for alltid i natt" så er det det samme som å si at du skal ta livet av deg.

Hva har det egentlig med deg å gjøre?

Gjest Very Victoria
Skrevet

Utsagnet jeg ref. er en god indikasjon på hvorfor dagboken hennes ble stengt.

Nei dere får bare fortsette å "bry" dere om henne til krampa tar dere. Alle vet jo at klemme-smileys kan fikse selv de mørkeste depresjoner ;)

Skrevet
Utsagnet jeg ref. er en god indikasjon på hvorfor dagboken hennes ble stengt.

Nei dere får bare fortsette å "bry" dere om henne til krampa tar dere. Alle vet jo at klemme-smileys kan fikse selv de mørkeste depresjoner ;)

Ja spydigheter har i hvert fall aldri hjulpet noen så vidt jeg vet. Er det virkelig så usansynlig at en klemmesmiley kan hjelpe noen som er langt nede? Og om det kan hjelpe, er ikke det bare flott?

Skrevet

Klemme-smileyer hjelper neppe på depresjoner, men jeg kan aldri tro de gjør dem verre. Derimot ser jeg ikke bort fra at nedsettende kommentarer kan redusere humøret en smule.

Skrevet
Hmm..dette er en debatt om en bestemt sak og bruker, nettopp det jeg på ris og ros sa vi ikke ønsket. Må vi stenge denne tråden også, på grunn av persondebatt?

Virker på meg som en ovenfra og ned holdning.

Skrevet

Hvordan får du dette til å stemme?

Så hvis jeg sier: jeg håper han faller foran toget, så betyr det at jeg kommer til å ta livet av ham! Skjerp deg.

Hun sier ikke ett sted at hun skal ta livet av seg, men hun ønsker å slippe angsten ved å sovne. Hun sier ikke at hun skal sørge for at hun ikke våkner noe mer.

Himmel :roll:

Skrevet

Unnskyld.

Jeg beklager så mye.

Jeg får ikke endra på det i dagboka mi heller.

Det var ikke sånn meninga da jeg skrev at jeg håper jeg sovner inn for godt.

Unnskyld meg.

Det hele er min feil.

Jeg føler jeg bare gjør alt feil

Så ved å skrive dette så blir hele dagboka mi sletta.

Bare for en liten feil.

Joa, unnskyld.

Men jeg gjør så mye feil.

Det var ikke meningen.

Jeg er veldig lei meg for all feilen som jeg har gjort her.

Unnskyld.

Føler meg bare sveket.

Sveket langt inn i det sorte hjertet mitt.

Føler meg som en taper som har sånne forbudte tanker.

Og hvis man har sånne tanker ja, da blir man stengt ute da.

Uten å få en liten forvarsel engang. Uten å få en sjanse om å rette opp feilen. Hvis det var sånn så kunne jeg bare ha slettet det jeg har skrevet da.

Hvis dere tenkte det sånn.

Men nei da, da må man bare slette hele dagboka da.

Stengt ute av alle.

Og den vonde selvtellitten min blir bare enda større.

Den vonde følelsen inne i meg gnager.

Det å bli utstøtt på nettet er vondt.

Føler jeg blir hengt ut på nettet fordi jeg har sånne tanker.

Føler meg mobba.

Og utstøtt.

Sånn som jeg blei på barne, ungdomskolen og på vidregående og på jobben.

Men jeg er ikke verdt noe jeg.

Er ikke verdt noenting.

Her er jeg bare upopulær.

Snufs.

Jeg gråter ennå jeg.

Føler at jeg har vært så dum at jeg bare har lyst til å synke gjennom gulvet sånn :flau:

Unnskyld.

Jeg føler meg krenka.

Og ulykkelig.

Jeg er verdiløs.

Skrevet

Linnea, det gjelder ikke bare deg. Enhver som skriver direkte/indirekte om selvmord vil få sine innlegg slettet fordi ledelsen er redd for hvilke konsekvenser det kan få for vedkommende og andre dersom slike innlegg får stå. Disse reglene gjelder for alle brukerne i forumet.

Du kan jo ta en pm runde med en moderator. Kanskje du kan få åpna dagboka di igjen dersom de kan fjerne de aktuelle innleggene som førte til at den ble stengt.

Skrevet

Synes dette blir helt feil. Reddelinnea burde ihvertfall fått muligheten å rette opp, i det minste fått en pm. Må ha vært litt av et sjokk å komme til en stengt dagbok.

For en tid tilbake ble reddelinnea veldig kritisert her på forumet pga at hun la in mange tråder om depressjon og at hun ikke var positiv. Hun ble da oppfordret til å starte en dagbok. Det gjorde hun og den er nå stengt.......

1000 :klem: til deg reddelinnea!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Dagboka di er ikke slettet. Og som Hawkye skriver så får du sikkert åpnet den igjen hvis du pm-er en moderator.

Skrevet

Det kan det hende hun ikke tør, så kanskje moderatorene skal pm'e henne istedet.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja. Og kanskje gi henne en ny forklaring på hvorfor den ble stengt.

Skrevet (endret)

"jeg håper jeg sovner inn for alltid i natt" høres for meg ut som selvmordstanker. Og regelverket er ganske klart på slike uttalelser. Og dette vet de fleste her nå. Å ta det så personlig at du tror du er utstøtt og hata, blir for dumt. men jeg er ikke like medfølende som alle englene her er. Når man bryter regelverket, må man ta konsekvensene av det uansett sinnstilstand.

Det kan da ikke forventes at KG skal ta så enorme hensyn til enkeltbrukere som noen foreslår her..

Endret av Gitte
Skrevet

Jeg ser ikke at det har blitt gjort her. Det er vel nettopp derfor hun har fått stengt dagboka si.

Skrevet
Jeg føler meg krenka.

Og ulykkelig.

Jeg er verdiløs.

Reddelinnea.

Du er blitt behandlet på lik linje med alle andre her inne.

For meg så betyr det at du er respektert på lik linje med alle andre brukere her inne og at du er verdifull.

Hvis det skulle lages særregler for deg (noe som er helt umulig på et forum for dette her) så ville det vært tegn på du ikke ble sett på som alle oss andre. Og det ønsker du vel ikke?

Du har selvsagt rett til alle dine følelser og meninger. Det eneste vi kan gjøre er å fortelle deg hvordan vi ser på saken. Og slik ser jeg på det:

Du er verdsatt på lik linje med oss andre her inne fordi det kreves at du følger reglene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...