AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Hei er nå gravid I uke 5+4, har tidligere mistet to graviditeter i forskjellige stadier og overtenker derfor alt😅 jeg har de siste dagene begynt og miste noen av symptomene som halsbrannen og ikke like såre bryst lengre, er dette normalt? Eller kan det hende jeg går gjennom enda en missed abortion? Anonymkode: 187b1...fb5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Jeg hadde nesten ikke symptomer i det hele tatt de første ukene, ble litt kvalm borti uke 8-9 eller noe. Det er fort gjort å bekynre seg med din historikk, men lite symptomer må ikke å bety at noe er galt Anonymkode: 414dc...2a6 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde nesten ikke symptomer i det hele tatt de første ukene, ble litt kvalm borti uke 8-9 eller noe. Det er fort gjort å bekynre seg med din historikk, men lite symptomer må ikke å bety at noe er galt Anonymkode: 414dc...2a6 Tusen takk, hjelper litt og høre at jeg ikke er allene om det😊 Anonymkode: 187b1...fb5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Jeg hadde ikke ett eneste symptom annet enn helt vanlige mensmurringer så tidlig, i begge mine svangerskap. Skjønner godt du er ekstra stresset når du har mistet før, men det er mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg for (selv om man selvsagt gjør det likevel 😛 ) Anonymkode: c12f2...4c7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 Er i uke 10 nå, første ultralyd igår. Jeg har brukt myyyye tid på å uroe meg for fraværende symptomer, va sikker på at den kiden va doomed, men alt dra tipp topp! Seal of approval. Anonymkode: d09d1...7c8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Skrevet 21. juni 2023 Er selv 5 uker på vei med absolutt ingen symptomer. I mine tidligere svangerskap har jeg blitt dårlig rundt 12dpo. Men i dette svangerskapet har jeg lite nevneverdig å komme med. Alle svangerskap er forskjellig. Noen kjenner ingenting å det er også helt normalt. Og egentlig veldig deilig for den svangerskapskvalmen savner jeg ikke 🤣 Anonymkode: 5d46d...546
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er selv 5 uker på vei med absolutt ingen symptomer. I mine tidligere svangerskap har jeg blitt dårlig rundt 12dpo. Men i dette svangerskapet har jeg lite nevneverdig å komme med. Alle svangerskap er forskjellig. Noen kjenner ingenting å det er også helt normalt. Og egentlig veldig deilig for den svangerskapskvalmen savner jeg ikke 🤣 Anonymkode: 5d46d...546 Haha der skjønner jeg godt, vi får håpe på det beste og at jeg bare et heldig og ikke har så mange symptomer enda😊 tenker og ta en tidlig ultralyd i uke 7 bare for og se Anonymkode: 187b1...fb5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #8 Skrevet 21. juni 2023 Mine gikk litt opp og ned! Skremte livet av meg til tider. Anonymkode: 3f794...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå