AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Nå har jeg datet en del og det går helt fint en stund helt til det blir snakk om forhold, fremtiden, fremtidige planer osv. Mange sier de tar det som det kommer, de har krevende jobb og ønsker å leve livet. Menn rundt og over 40. De vil at jeg skal være der på deres premiser, men med en gang jeg krever mer blir jeg stemplet som kravstor og de trekker seg unna. Anonymkode: a9f55...678 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nå har jeg datet en del og det går helt fint en stund helt til det blir snakk om forhold, fremtiden, fremtidige planer osv. Mange sier de tar det som det kommer, de har krevende jobb og ønsker å leve livet. Menn rundt og over 40. De vil at jeg skal være der på deres premiser, men med en gang jeg krever mer blir jeg stemplet som kravstor og de trekker seg unna. Anonymkode: a9f55...678 Hvor gammer er du, TS? Har dere hatt sex i datingprosessen? Anonymkode: 26eeb...73c 1
ClausSaus Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 (endret) Ja, det er veldig mange menn på Tinder som ikke er ute etter særlig mer enn en rask tømming. Om enn gjerne flere ganger. Visste du ikke det? Endret 21. juni 2023 av ClausSaus
Majer Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Altså de er jo på tinder. Det er i utgangspunktet en sexapp. Men det finnes nok noen. Problemet er at man enten må vente i mange måneder med sex for å vite om de er seriøse eller kysse veldig mange frosker.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 Du er fin å pule på, men ikke noe kjæresteemne. Sånn sett er din plass på rangstigen avklart. Du bør prøve å få noe ut av denne sexen selv, så blir det ihvertfall ikke helt meningsløst. Og så bør du se etter kjærlighet andre steder enn på en app for enkle og kjappe knulletreff... Anonymkode: 44df1...d5b 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er fin å pule på, men ikke noe kjæresteemne. Sånn sett er din plass på rangstigen avklart. Du bør prøve å få noe ut av denne sexen selv, så blir det ihvertfall ikke helt meningsløst. Og så bør du se etter kjærlighet andre steder enn på en app for enkle og kjappe knulletreff... Anonymkode: 44df1...d5b Hvor ? Jeg er 38 år , har 2 store barn, jobb og mange hobbyer...På treningsenteret ? Butikken ? Anonymkode: a9f55...678 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 Nei her er det omvendt. Måtte slette Tinder på grunn av mennene ble raskt for seriøse. Og ville noe mer for fort.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #8 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har jeg datet en del og det går helt fint en stund helt til det blir snakk om forhold, fremtiden, fremtidige planer osv. Mange sier de tar det som det kommer, de har krevende jobb og ønsker å leve livet. Menn rundt og over 40. De vil at jeg skal være der på deres premiser, men med en gang jeg krever mer blir jeg stemplet som kravstor og de trekker seg unna. Anonymkode: a9f55...678 De fleste er der bare for tull og bruke andre. Være en ego. Anonymkode: 51019...14e 2
hocane Skrevet 21. juni 2023 #9 Skrevet 21. juni 2023 Herregud.. Tinder er en sexapp. Dette burde ikke overraske deg.
ClausSaus Skrevet 21. juni 2023 #10 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor ? Jeg er 38 år , har 2 store barn, jobb og mange hobbyer...På treningsenteret ? Butikken ? Anonymkode: a9f55...678 Overalt der folk befinner seg uten å være så opptatt med det de driver med i øyeblikket at det er en forstyrrelse å starte en samtale. Og du er dame, så det er mulig at du kan slippe unna med dette nærmest overalt – hva vet jeg? Følg med på hvem som følger med på deg, oppnå direkte blikkontakt med dem du synes virker interessante, prøv med et smil når blikkontakt er oppnådd, se etter ønsket respons, og ta kontakt med en eller annen kommentar til ett eller annet det ser ut til at dere begge kan relatere til i øyeblikket. Det hele handler om å bare starte en samtale. Og så ser du jo hvor det eventuelt bærer… som stort sett blir ingensteds – men i så fall: Ingen skade skjedd. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #11 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor ? Jeg er 38 år , har 2 store barn, jobb og mange hobbyer...På treningsenteret ? Butikken ? Anonymkode: a9f55...678 På byen som før i tiden, fungerer enda. Ellers kan det være at du er ferdig med barn, mange menn rundt 40 ser etter seriøst forhold for å gå barn. Om du går opp i alder til 50+ finner du mange uten problemer. Anonymkode: 6ad0c...7f0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #12 Skrevet 21. juni 2023 hocane skrev (3 minutter siden): Herregud.. Tinder er en sexapp. Dette burde ikke overraske deg. Ikke bare. Jeg fant samboer der. Anonymkode: 51019...14e 1 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. juni 2023 #13 Skrevet 21. juni 2023 hocane skrev (4 minutter siden): Herregud.. Tinder er en sexapp. Dette burde ikke overraske deg. Nei, ikke min erfaring. Kanskje TS sveiper på feil menn
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #14 Skrevet 21. juni 2023 Mysticgirl skrev (10 minutter siden): Nei her er det omvendt. Måtte slette Tinder på grunn av mennene ble raskt for seriøse. Og ville noe mer for fort. Ja, huff, ellers så? Det høres nesten ut som en click bait-overskrift 😅 Anonymkode: 33b17...ad3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #15 Skrevet 21. juni 2023 4 minutter siden, Mysticgirl said: Nei, ikke min erfaring. Kanskje TS sveiper på feil menn Ellers så gjør du det Anonymkode: 5a38a...e67
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. juni 2023 #16 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ellers så gjør du det Anonymkode: 5a38a...e67 Ja 😂
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #17 Skrevet 21. juni 2023 54 minutter siden, Majer said: Altså de er jo på tinder. Det er i utgangspunktet en sexapp. Men det finnes nok noen. Problemet er at man enten må vente i mange måneder med sex for å vite om de er seriøse eller kysse veldig mange frosker. Hvis du ikke klarer å skille mellom seriøse og useriøse etter et par samtaler vil jeg anbefale et kurs i sosial omgang. Anonymkode: 4275d...94e
Majer Skrevet 21. juni 2023 #18 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke klarer å skille mellom seriøse og useriøse etter et par samtaler vil jeg anbefale et kurs i sosial omgang. Anonymkode: 4275d...94e Da tror jeg de aller fleste trenger det. Personlig har jeg ikke det problemet da alle jeg har hatt sex med har ønsket forhold. Men det er riktignok kvinner.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #19 Skrevet 21. juni 2023 Horebukkene burde marineres i STD på C-Date og den slags løssluppne datingsider, og holde seg langt unna seriøse kvinner på seriøse datingapper. Anonymkode: 5ee8a...91f 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #20 Skrevet 21. juni 2023 Jeg har datet få menn fea Tinder. Er 38 år, jeg som har laget tråder om at jeg mistrives som singel. Kamskje jeg bare har valgt matcher i blinde. Jeg har jo ingen datingerfaring siden jeg har vært i forhold fra jeg var 19-36 år. Anonymkode: 26eeb...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå