AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Eg synst eg har blitt så lite modig og så veldig trygghetselskande i det siste. Hadde vore moro å høyre korleis andre har det med dette? Så fortell gjerne: kva tid gjekk du sist utanfor komfortsona di? Anonymkode: 5beb2...de8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Mange ganger den siste måneden. Jeg har søkt venner på en vennegruppe og har møtt rundt seks-syv personer nå. Både det å møte dem, noen flere ganger, og enkelte av tingene vi har funnet på har vært utenfor komfortsonen min. Jeg står også på stand med et politisk parti, det er veldig utenfor min komfortsone. Så jeg er igang med å utfordre meg selv veldig. Noe jeg må for å komme meg videre i livet etter å ha blitt ufør pga psykisk sykdom for noen år tilbake. Jeg skal ut i verden igjen, sakte, men sikkert. Jeg klaget også på noe under oppussing her, sa at jeg ikke var fornøyd med resultatet. Det er virkelig utenfor min komfortsone og jeg har hatt skikkelig vondt i magen over det idag. Tør ikke å gå å spørre håndtverkeren som er her for å høre hva leverandøren av den tjenesten har sagt til klagen min. Anonymkode: e2024...ecf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå