AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg har veldig tykt hår. Mister utrolig mye ved hver hårvask og fortsatt er det like tykt. Jeg vet aldri helt om frisyren blir med krøller og ganske rett ned, eller stort og fluffy. Å tynne ut håret ved å klippe opp kan jeg ikke, da blir det konstant løvemanke. Jeg har som regel håret ned, men setter det en sjelden gang opp eller fletter det. Spesielt når det er stort og fluffy, for det blir så massivt og voldsomt. Hva sier folket her? Er dette håret tjent med undercut, uansett hvor ut det måtte være? Anonymkode: ca4d6...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Del Skrevet 21. juni 2023 Og her ganske stort og fluffy, men kan bli mye verre også 😅 Anonymkode: ca4d6...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Del Skrevet 21. juni 2023 Ikke klipp undercut. Du har fint hår, spesielt på bilde nr. 2. Gå til en frisør som kan krøller og les deg opp på curly girl metoden Anonymkode: f0e12...9f6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Del Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke klipp undercut. Du har fint hår, spesielt på bilde nr. 2. Gå til en frisør som kan krøller og les deg opp på curly girl metoden Anonymkode: f0e12...9f6 Enig her utnytt egenskapene til håret ditt Anonymkode: 8773a...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Del Skrevet 21. juni 2023 Flott hår! Enig med de over her, ikke undercut 😊 Elsker den naturlige fargen. Anonymkode: 60ec8...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Del Skrevet 21. juni 2023 Synes ikke det ser spesielt tykt ut, så hadde absolutt ikke gjort noe med det nei. Anonymkode: 510c2...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå