AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Noen andre som plutselig har en familie som vil komme på besøk heele tiden etter baby ble født? Før baby kom til verden hadde vi sjeldent besøk, var gjerne bare min familie, spesielt mor som pleide å komme til oss. Nå mens baby er født (11 mnd nå) vil folk komme til oss gjerne flere ganger i uken, plutselig er folk blitt «interessert». I tillegg spør de kun etter baby aldri om oss. Andre med lignende erfaringer? Kanskje bare jeg som er litt hormonell også. Haha. Anonymkode: fd477...71e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Er ikke det bare hyggelig at de engasjerer seg og vil se barnet? Jeg opplevde også at både tanter, onkler og besteforeldre spør etter barnet mye og besøker dem / ønsker besøk fra dem. Jeg føler meg ikke nedprioritert, bare glad de føler så sterkt for barnet og vil være involvert Anonymkode: 1dea0...29f
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 Takk gudene for da har du mange fremtidige barnevakter😅
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Skulle ønske det var sånn her! Dvs, er et par familiemedlemmer som er sånn, og det er så koselig at de bryr seg om barna. Det fortjener barna som blir så glade for besøk! De som bare kommer på besøk, vil vartes opp og nesten ikke har tid til å engsng høre på barna da de heller vil snakke om seg og sitt, de kan du få gratis av meg når som helst. Anonymkode: 4fef8...2af
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 Her ble det nesten omvendt, fikk barn og ingen har noen gang spurt om de kan passe de eller ta de med på noe 😅 eldste er nå 7 år. Anonymkode: ec0cb...4b2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Skrevet 21. juni 2023 Det er vel ganske normalt, ja. Tenker bare det er positivt at folk er interesserti babyen, da. Jeg som person er jo ikke noe mer spennende enn før jeg fikk barn. Anonymkode: ae453...106
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 Det går over.. Plutselig er det ikke spennende med ny baby lenger Anonymkode: 9bf0e...0e6
exictence Skrevet 21. juni 2023 #8 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke det bare hyggelig at de engasjerer seg og vil se barnet? Jeg opplevde også at både tanter, onkler og besteforeldre spør etter barnet mye og besøker dem / ønsker besøk fra dem. Jeg føler meg ikke nedprioritert, bare glad de føler så sterkt for barnet og vil være involvert Anonymkode: 1dea0...29f Det tenkte jeg og.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #9 Skrevet 21. juni 2023 Vi hadde vært sammen i 9 år, da vi fikk vårt første barn. På de ni årene har vi knapt sett svigermor, som bor 15 min unna, og møtt svigerfar og stemor to ganger. Min familie derimot, har vi sett nesten litt for mye, og de bort 8 timer unna! Så kom babyen, og kommandoer om besøk begynte å renne inn fra svigermor og svigerfar. Svigermor driver og insisterer på at babyen skal overnatte alene - han er 9 måneder, og svigerfar sier at han forventer at vi feirer jul der. Vi har ikke vært invitert dit eneste gang før babyen kom. Et år vi prøvde å invitere oss selv, fikk vi beskjed om at det var fullt fordi de ønsket å prioritere at stesøsteren til mannen min fikk ha med seg to venninner på besøk. Jeg tenker at man høster som man sår. Man kan ikke forvente at vi står på pinne for dem, når vi har vært totalt uinteressante i 9 år. Da prioriterer vi heller mine foreldre som har brukt mye tid og penger på å være sammen med oss gjennom årene, selv om at de har andre barn og barnebarn. Anonymkode: d977a...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå