Gå til innhold

Tankekjør og dårlig selvtillit

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt siden jeg var barn har dette vært et problem. Jeg får ofte følelsen av at andre ikke liker meg, sikkert fordi jeg ikke liker meg selv heller. Verken utseende eller personen jeg er. Jeg har ingen tro på at jeg er interessant for noen og opplever ofte å sitte fast i negative tanker. Noen som har hatt det slik, og kan komme med tips?

Anonymkode: f12f1...cda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kognitiv terapi og masse øvelse. 

Anonymkode: bb8c9...f38

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått noe terapi pga dette?

Jeg har alltid slitt med tankekjør. For bagateller (altså ikke reelle problemer jeg burde fått hjelp til). Det slet meg ut. Og så fikk jeg medisiner for en sykdom jeg har. Disse er også antidepressiv, noe jeg ikke så før jeg studerte pakningsvedlegget. Da hadde jeg merket etter noen uker at tankekjøret hadde gitt seg.

Anonymkode: 323e6...114

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har svart samme tema .Les fra 2023   14/10 Bygge eget selvbilde/selvtillit     Jeg spør de som kontrollerer siden.Er det greit at jeg henviser til et svar jeg har gitt før,for har ikke så mye tid til å skrive på forumet.

Anonymkode: 28b14...fc6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har svart samme tema .Les fra 2023   14/10 Bygge eget selvbilde/selvtillit     Jeg spør de som kontrollerer siden.Er det greit at jeg henviser til et svar jeg har gitt før,for har ikke så mye tid til å skrive på forumet.

Moderatorene leser ikke alle innlegg. Vil du ha svar fra dem så send en pm eller spør på underforumet for henvendelser til moderatorene.

Anonymkode: b2f4a...8d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Moderatorer går ikke inn og sjekker kommentarer i hver tråd på sånn måte. Det du gjør, er å finne frem kommentaren du postet den gangen, også kopierer du svaret inn i tråden her. 

Anonymkode: 182fb...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...