Gå til innhold

Har det så vondt i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det så vondt i dag. Er sykmeldt på grunn av mobbing på jobb og er så fortvilet og full av angst. Hva er det med meg som er så fælt, siden jeg blir behandlet slik. Er det noe jeg ikke ser ved meg selv? Ligger bare i senga og klarer ikke å stå opp. Vil bare at dagen skal forsvinne. Er så alene. Ikke vær slemme, jeg har det så vondt. 

Anonymkode: bed32...a1d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne vært meg! Vi er flere. Har ingen tips, er ute etter råd selv. Ta vare på deg selv, det går over. ❤️

Anonymkode: 35df3...3fc

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

❤️

Anonymkode: df5b3...d16

Skrevet

Det er vanskelig for oss å vite om det er noe du gjør feil. Mest sannsynlig er det ingenting eller helt minimale ting. 

Om det skulle være det, så burde leder tatt det opp med deg, inkludert hva du konkret skal gjøre for endring. 

Min erfaring (ikke fra meg selv, men observert), så er det ikke de fæle menneskene som blir satt utenfor. Av en eller annen grunn så klarer de seg liksom og blir populære. 

Vil anbefale deg å søke en ny jobb så snart du orker det. Samme problem der? Isåfall kan vi snakkes igjen. 

Nå: slapp av og prøv å tenke på helt andre ting. Se noen tv serier, gå noen turer, lag noe god mat. Igjen: sannsynligvis er det ikke noen store problemer med deg som person. 

Masse lykke til og god bedring! 

AnonymBruker
Skrevet

Sender deg en stor klem❤️ Folk kan være grusomme. Det er de og ikke deg det er noe galt med!!

Anonymkode: d6624...8b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...