Michaelhe Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 (endret) Det var to fedre som var venner og deres barn lekte ofte sammen. Men den ene hadde et forhold sin venns kone. En dag stjal 5 åringen ved et uhell en usb drive, og tok den sammen med sin smukk inn i en skog. Faren ble fortvilt og spurte og gravde da 5-åringen kom inn. Da han gikk ut og lette, så han at den lå på gulvet i et vedskjul i skogen. Men, da han skulle gå inn og hente den så han at rommet var hjem til mange hoggormer. Han bestemte seg derfor for IKKE å gå inn i skuret selv. Hvis han ønsket USB driven tilbake, hvem burde han sende inn i skuret for å hente den, hans venns tenåringssønn som er kvikk og rask, faren hans, hans rival i kjærligheten, eller noen andre? Endret 21. juni 2023 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Far til 5-åringen, sjølvsagt. Eller tenkte du slik": Halloen Henry. Takk for sist, det var så hyggelig atte. Du, nå skal du høre. Sønnen min klarte å miste USB-en min inne i et ormebol. Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha lyst å gå inn å hente den?" 😅 Anonymkode: d5ab2...2f4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 Skjønte jeg ikke en dritt av. Anonymkode: 1d1f7...ce5
lillevill Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Hadde kontakta villtnemda. Absolutt ikke sende inn en sønn eller en rival. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå