Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere ha reagert dersom kjæresten deres har blitt anmeldt for å banke opp noen (uprovosert), og forteller det til dere flere år etterpå? Skjønner ikke hvordan vedkommende klarte å holde det skjult mens det holdt på..

Anonymkode: 67b58...fc1

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han banket han uten grunn? I utgangspunktet så vil jeg ikke være sammen med voldelige menn. Men hvis han banket han fordi han f.eks hadde voldtatt søsteren hans, så er det jo litt forståelig selv om det finnes bedre måter å ordne opp ting på.

Anonymkode: 91714...4f6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Situasjon og bakgrunn betyr alt.

Selvforsvar er lov.

Forsvare kjæresten er faktisk nødvendig. Om min kjære hadde blitt forulempet eller plaget og jeg ikke foretok meg noe ville hun sett på meg som en svekling. Tror ikke hun er bevisst på det engang.  Og jeg veit det riktige svaret er å trekke seg unna, overse osv. Men hvis mannen ikke står opp for dama i kritiske situasjoner endrer det hvordan hun ser på han.

Noen fortjener juling, upopulært utsagn. men noen er faktisk såpass rasshøl at de fortjener en konsekvenser som de kjenner. For mange svin slipper unna fordi alle skal være så voksne. Og det er utrolig må dårlig oppførsel som ikke er ulovlig. Noen gangen er umiddelbar karma nødvendig.

Ikke nødvendigvis fysisk skade noen, men å legge folk i bakken/ uskadeliggjøre og passende dose ydmykede verbale utsagn er på sin plass.  

Anonymkode: c26dc...a8d

AnonymBruker
Skrevet

Her var det ikke snakk om en provosert hendelse, vedkommende gjorde det fordi hn hadde lyst. Den utsatte endte opp med hjernerystelse. Saken ble forøvrig henlagt så det har jo ingen konsekvenser, men fikk litt betenkeligheter da dette var en side av min kjære jeg ikke visste om

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her var det ikke snakk om en provosert hendelse, vedkommende gjorde det fordi hn hadde lyst. Den utsatte endte opp med hjernerystelse. Saken ble forøvrig henlagt så det har jo ingen konsekvenser, men fikk litt betenkeligheter da dette var en side av min kjære jeg ikke visste om

Hadde løpt motsatt vei. Høres helt sykt ut. 

Anonymkode: 2dac5...11e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva tenker kjæresten din om hendelsen i dag? Hvor lenge er det siden?

Var dere kjærester da det skjedde?

Kan det hende han har skjult det fordi han skammet seg og angret?

Anonymkode: f1bd7...8f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Situasjon og bakgrunn betyr alt.

Selvforsvar er lov.

Forsvare kjæresten er faktisk nødvendig. Om min kjære hadde blitt forulempet eller plaget og jeg ikke foretok meg noe ville hun sett på meg som en svekling. Tror ikke hun er bevisst på det engang.  Og jeg veit det riktige svaret er å trekke seg unna, overse osv. Men hvis mannen ikke står opp for dama i kritiske situasjoner endrer det hvordan hun ser på han.

Noen fortjener juling, upopulært utsagn. men noen er faktisk såpass rasshøl at de fortjener en konsekvenser som de kjenner. For mange svin slipper unna fordi alle skal være så voksne. Og det er utrolig må dårlig oppførsel som ikke er ulovlig. Noen gangen er umiddelbar karma nødvendig.

Ikke nødvendigvis fysisk skade noen, men å legge folk i bakken/ uskadeliggjøre og passende dose ydmykede verbale utsagn er på sin plass.  

Anonymkode: c26dc...a8d

Hvem skal bedømme hva andre fortjener og hva gir dem evne til å bedømme at det de beslutter er rett?

Du må huske på at folk flest er dumme som brød her.

Anonymkode: a3913...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...