Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på konsert i Telenor Arena i går, og kjenner at jeg aldri skal tilbake dit igjen pga den vanvittig kyniske grådigheten de kjører der.

Man fikk ikke ta med drikke inn, greit nok. Men når vi da kommer inn på arenaen så er det ikke bare litt varmt, men kokhett der inne. Så da er det å kjøpe drikke for ikke å bli helt dehydrert. Vi kjøpte én vann og én brus, og regninga? 140 kroner! Fy faen!

Vannet (0,5 l) kostet 50 kr, så da må brusen (0,5 l) ha kostet 90 kr. Så fremst ikke personen i kassa slo inn feil pris på den brusen.

Uansett helt vanvittig grådig!!! Aldri mer dit!

Anonymkode: 12829...2d7

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syke priser der ja. Jeg var der for en del år siden og ba om vann fra springen, fikk lunkent vann klasket oppi to kopper og 50kr takk. 

Helt vilt.

Anonymkode: 8523b...d44

• Liker 4
Skrevet

Litt av noen priser 😳 Å ta seg så voldsomt betalt for vann på flaske(som jeg regner med at det var) er bare flaut og idiotisk 🙄

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (9 minutter siden):

Litt av noen priser 😳 Å ta seg så voldsomt betalt for vann på flaske(som jeg regner med at det var) er bare flaut og idiotisk 🙄

Ja, det var flasker (Imsdal og Pepsi Max) som de helte opp i beger (som i seg selv er idiotisk når man står tett i tett med folk).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det var flasker (Imsdal og Pepsi Max) som de helte opp i beger (som i seg selv er idiotisk når man står tett i tett med folk).

De heller oppi glass da flasker kan brukes som våpen eller skade ved å kastes opp på scenen. Noe som dessverre må til da det alltid finnes noen idioter på ethvert arrangement.

Så lurer derfor på om Camelback eller drikke på annen pose hadde sluppet inn.....🤔

Anonymkode: 93831...613

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De heller oppi glass da flasker kan brukes som våpen eller skade ved å kastes opp på scenen. Noe som dessverre må til da det alltid finnes noen idioter på ethvert arrangement.

Så lurer derfor på om Camelback eller drikke på annen pose hadde sluppet inn.....🤔

Anonymkode: 93831...613

Ja, skjønner det. Er jo sikkert en grei praksis også siden det blir en del berusede folk også i arenaen. Men de hadde likevel ikke trengt å ta blodpriser.

Det hadde vært veldig interessant å se om man fikk ta med seg «drikk på pose».

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en gjenganger. 

Vi var på et arrangement for barn, på en båt, hvor man ikke kunne drikke vann fra springen. Vi hadde vann med oss, men det var drepende varmt, og vannet var raskt drukket opp. Var helt hinsides dyrt å kjøpe drikke der - og dette var altså TIL BARN. at de ikke skammer seg. 

Anonymkode: e54a4...844

• Liker 9
Skrevet

De vet å ta seg betalt fordi de kan og skal tjene mest mulig penger. Tror du virkelig at de tenker etikk? Alle store kjeder som driver butikk, ønsker å få inn mest mulig og alle triks for å få dette til kjøres. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er en gjenganger. 

Vi var på et arrangement for barn, på en båt, hvor man ikke kunne drikke vann fra springen. Vi hadde vann med oss, men det var drepende varmt, og vannet var raskt drukket opp. Var helt hinsides dyrt å kjøpe drikke der - og dette var altså TIL BARN. at de ikke skammer seg. 

Kjenner jeg blir provosert over at arrangører holder på slik. De burde nesten vært pålagt å gi ut vann  gratis  når forholdene er slik — i hvert fall når det er snakk om barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kikkana skrev (Akkurat nå):

De vet å ta seg betalt fordi de kan og skal tjene mest mulig penger. Tror du virkelig at de tenker etikk? Alle store kjeder som driver butikk, ønsker å få inn mest mulig og alle triks for å få dette til kjøres. 

Klart det må være butikk i det, men det får da være grenser. De har i hvert fall mistet meg som kunde, og jeg kommer ikke til å holde kjeft om hva jeg synes om linja de kjører.

Gjest takinova
Skrevet

Telenor arena er en elendig plass for alle typer arrangementer uansett. Har vært et par ganger pga store band, men har vel konkludert med aldri mer. Lyden er dårlig, logistikken forferdelig, beliggenheten utenfor Oslo er tragisk, prisene sinnsyke. Bandene er rett og slett bedre på stream og video.

Skrevet

Mye deiligere å sitte på verandaen med musikk på ørene og nyte en brus til 23 kroner. Slipper mas og stress. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Boikott Telehor Arena

Anonymkode: b55c4...2b1

AnonymBruker
Skrevet

Å pokker. Skal på konsert der i slutten av sommeren, og hadde lurt litt på dette. Har kronisk sykdom som gjør at jeg tåler varme dårlig. Regnet med å måtte kjøpe et par flasker vann, en for å drikke og en for å fukte en klut å legge i nakken. Men man får bare glass? Fuuuuuck....

Anonymkode: 40d32...e56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å pokker. Skal på konsert der i slutten av sommeren, og hadde lurt litt på dette. Har kronisk sykdom som gjør at jeg tåler varme dårlig. Regnet med å måtte kjøpe et par flasker vann, en for å drikke og en for å fukte en klut å legge i nakken. Men man får bare glass? Fuuuuuck....

Ta med egen tom flaske, eller klemmepose om flasker ikke engang er lov å ta med tomme inn. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Gjem flasker eller beholdere rundt på kroppen. En hettegenser eller jakke knyttet rundt livet, med en liten flaske i hver genserlomme?
Når det kommer til slike ting er jeg veldig for å bryte reglene altså... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
takinova skrev (2 timer siden):

Telenor arena er en elendig plass for alle typer arrangementer uansett. Har vært et par ganger pga store band, men har vel konkludert med aldri mer. Lyden er dårlig, logistikken forferdelig, beliggenheten utenfor Oslo er tragisk, prisene sinnsyke. Bandene er rett og slett bedre på stream og video.

Tok det ikke med i HI for å ikke bli for sytete, men ja, opplevde også at lydbildet var til dels «grøtete». Vet ikke om det var grunnen, eller om The Weekend sjøl forvirra seg selv, men et par ganger virket det nesten som om han sjøl ramla ut av hvor han var i sangen😅.

Kommer ikke til å dra dit flere ganger. Har vært på arena/stadion-konserter før, og man må regne med at det blir litt «styr», men slik som det var i går var det virkelig ikke verdt det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slapp av, det går nok fint. Ta med klemmepose slik andre her har foreslått. Og kanskje værforholdene spiller bedre på lag under konserten du skal på. 

Skrevet

Det er det man må betale i et land der lavinntektsgrupper tjener 400-500 000,-.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (2 minutter siden):

Det er det man må betale i et land der lavinntektsgrupper tjener 400-500 000,-.

Vel, aldri opplevd SÅ vanvittige priser før i dette landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...