AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Skrevet 21. juni 2023 Setter dere krav og grenser i dating fasen ? Jeg er 40 år og ønsker ikke å kaste bort tiden på noe jeg ser er ikke seriøst. Type menn som ønsker barn, jobber mye og har tid bare på søndager, de som reiser mye, sender skrytebilder eller halvnakne selfier. Har avsluttet med han siste pga jeg merket at han hadde helt andre fremtidsplaner og ønske om barn i fremtiden. Jeg vet at ting og mennesker kan endre seg, men magefølsen min har vanligvis rett. Hvordan går dere frem og merker at noen er seriøs ? Anonymkode: faa76...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Tegn på at de er seriøse: De tar mye initiativ til å bli kjent med deg både før første date og på date. Spør om ditt liv (ikke for invasivt) og om interessene dine. Noen av de seriøse sier ærlig at de ønsker seg fast forhold. Tar initiativ til date nr. 2. Tar initiativ til å sende ofte meldinger uten å være for innpåsliten. Inviterer deg på middag på restaurant, ikke bare kaffe og bolle på Starbucks. Sikkert mange, mange flere tegn. Anonymkode: 704bd...a77 3
Magnifique Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tegn på at de er seriøse: De tar mye initiativ til å bli kjent med deg både før første date og på date. Spør om ditt liv (ikke for invasivt) og om interessene dine. Noen av de seriøse sier ærlig at de ønsker seg fast forhold. Tar initiativ til date nr. 2. Tar initiativ til å sende ofte meldinger uten å være for innpåsliten. Inviterer deg på middag på restaurant, ikke bare kaffe og bolle på Starbucks. Sikkert mange, mange flere tegn. Anonymkode: 704bd...a77 Helt klart dette! Situasjonen skal føles naturlig og ikke gjøre deg veldig usikker. Det skal føles trygt og du skal vite hvor du har han. Hvis han jevnlig tar kontakt, viser interesse for deg og ting eskalerer (først møter du venner, deretter familie, etc.) så er det gode tegn Og styr unna alle som dreier ting inn på sex veldig tidlig, de med bilde i bar overkropp på appene, og de som sier veldig mye, men handlingene deres viser det ikke. Det er vel noe sånt som sies: «Vil han ikke ha deg som kjæreste, gjør han deg usikker. Men hvis han vil være kjæresten din, så vet du det» 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Styre unna offshore menn som trenger underholdning mens de er på jobb. Anonymkode: faa76...9b7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 Tegn på at han er seriøs for min del har vært: -Interesse for meg og mitt liv. Maser ikke om sex og kropp veldig tidlig. -Respekterer grensene mine og trår ikke over dem. Her kommer nok det inn at de er flink til å lese kroppspråk og generelt kommuniserer rundt det. -Prioriterer tid med meg selv om de har mye på jobb. Om de har mye på jobb så har de fortsatt tid til å skrive meldinger nå og da eller ringe når de har tid. -De er interessert i mine behov og hva jeg ønsker, og ikke kun sine egne. -De er ærlige om hva de ønsker seg, og viser at det er det de vil ha. Anonymkode: 14cdf...95c 1
exictence Skrevet 21. juni 2023 #6 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Setter dere krav og grenser i dating fasen ? For mg selv, ja. Men ikke overfor ham. Det må han finne ut av selv. Oppfører han seg teit, så vil jeg heller være uten ham. Men jeg sier at jeg ser etter en kjæreste. Fint å kunne dele gode opplevelser med, og også utfordringer. Savner å ha en spesielll i livet mitt. En jeg kan gjøre glad, og en som gjør meg glad. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan går dere frem og merker at noen er seriøs ? Anonymkode: faa76...9b7 Jeg er ganske åpen om nevnte ting helt i begynnelsen. Ser på hva han sier til det, og får en viss oppfattelse. Ringer ganske kjapt for å snakke om løst og fast. Tror det er viktig å selv fortelle hva man er ute etter, hv man liker å gjøre osv. Gi ham tid til å fortelle og spørre, ja, jeg overlater det egentlig til ham å lede an, så ser jeg. Det kan ta tid å finne en man klaffer med på den måten, men fint å treffe mennesker. Lykke til ❤️ Jeg traff mange før jeg traff en jeg ble kjæreste med. Det var også en fin tid. Men kan og være litt slitsomt, på en måte. Man ønsker jo å treffe den rette. Jeg ser på livet som lærerikt. Ville helst vært noe foruten, men noe bagasje opplever vel de fleste.
ClausSaus Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Setter dere krav og grenser i dating fasen ? Jeg er 40 år og ønsker ikke å kaste bort tiden på noe jeg ser er ikke seriøst. Type menn som ønsker barn, jobber mye og har tid bare på søndager, de som reiser mye, sender skrytebilder eller halvnakne selfier. Har avsluttet med han siste pga jeg merket at han hadde helt andre fremtidsplaner og ønske om barn i fremtiden. Jeg vet at ting og mennesker kan endre seg, men magefølsen min har vanligvis rett. Hvordan går dere frem og merker at noen er seriøs ? Anonymkode: faa76...9b7 Tegn på seriøsitet: Later ikke som om han er enig med deg i alt. En mann som ser etter noe varig ser også for seg å potensielt skulle være sammen med deg lenge. Da driver han heller ikke og jatter med deg, med mindre han er fullstendig ryggradsløs – og da styrer du jo selvsagt unna. Menn som snakker deg etter munnen er stort sett bare ute etter å få av deg trusa fortest mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #8 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Setter dere krav og grenser i dating fasen ? Jeg er 40 år og ønsker ikke å kaste bort tiden på noe jeg ser er ikke seriøst. Type menn som ønsker barn, jobber mye og har tid bare på søndager, de som reiser mye, sender skrytebilder eller halvnakne selfier. Har avsluttet med han siste pga jeg merket at han hadde helt andre fremtidsplaner og ønske om barn i fremtiden. Jeg vet at ting og mennesker kan endre seg, men magefølsen min har vanligvis rett. Hvordan går dere frem og merker at noen er seriøs ? Anonymkode: faa76...9b7 Jeg merker det ved at han sier det, at han vil bli mer kjent med det formålet at vi skal bli kjærester. Han spør ofte om å treffes og finne på ting og sender fine meldinger. Anonymkode: 19b1c...a65
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #9 Skrevet 21. juni 2023 Mitt sikre tegn som aldri tar feil: de vil møtes på dagtid, i ukedagene og de hinter ikke til noe seksuelt overhode før dere har hatt sex og det er naturlig at det blir en del av hverdagen. Ord og handling henger også sammen. Sender han deg melding for å møtes etter kl 23 er det bare å blokkere Anonymkode: 94aec...a6a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #10 Skrevet 22. juni 2023 Noen tegn på at de er useriøse: Sender ikke melding etter daten. Mannen bør være ærlig, enten skrive raskt etter daten at han vil møtes igjen, eller skrive ærlig at det ikke var riktig kjemi. Begynner raskt med sex-chatting. Foreslår at du skal reise til ham i en annen by en der du bor på dating-helg som første date. Han har bilde med nakne pupper på stueveggen sin. Han foreslår at du tar regningen for kaffe og skolebolle på Starbucks etter at daten er ferdig. Anonymkode: 704bd...a77 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #11 Skrevet 22. juni 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Noen tegn på at de er useriøse: Sender ikke melding etter daten. Mannen bør være ærlig, enten skrive raskt etter daten at han vil møtes igjen, eller skrive ærlig at det ikke var riktig kjemi. Begynner raskt med sex-chatting. Foreslår at du skal reise til ham i en annen by en der du bor på dating-helg som første date. Han har bilde med nakne pupper på stueveggen sin. Han foreslår at du tar regningen for kaffe og skolebolle på Starbucks etter at daten er ferdig. Anonymkode: 704bd...a77 Hvordan vet man om en kvinne er seriøs eller ikke? Anonymkode: 94221...af9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #12 Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvordan vet man om en kvinne er seriøs eller ikke? Anonymkode: 94221...af9 Tror de begynner raskt med sexchat. Utover det, får nok damer som er useriøse svare selv. Anonymkode: 704bd...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå