Gå til innhold

Hva tar dere med på stranda?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi tar oss ofte en tur på stranda etter jobb og skole og tar middagen der, begynner å bli lei pølser og pastasalat. Tips til strandmat?

Anonymkode: bb064...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Potetsalat og kjøpe lunsjkaker eller karbonadekaker på veien? Ha med en salat til?.. Reker på brød. 

Anonymkode: 7a81d...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bruker å ha med spekemat, potetsalat dressing, frukt og flatbrød/ brød eller ost og kjeks.

Anonymkode: cae39...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grillet kylling og potetsalat.

Ellers pleier vi å ha med snacks som kjeks, lefse, jordbær, bananer, nektariner, kald drikke.

Anonymkode: b9b17...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grønsaker og dipp, Fruktfat, ost og kjeks, reker/krabbe på loff med majones og sitron, grill fiskeburger, ørret, el., med potetsalat, melon og ananas kan også grilles:) 

Anonymkode: f6afe...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzasnurrer, horn med ost og skinke, koreanske innbakte pølser, kyllinglår, couscoussalat, gode sandwicher, lefseruller, hjemmelagede müslibarer, wraps, frukt og oppskårne grønnsaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizzasnur/pizzabaguet er enkelt og greit

Pastasalat med dressing og gjerne hvitløksbaguet eller vanlig baguet til.

Ellers kylling sandwich er diggbart https://www.foodandwine.com/recipes/chicken-salad-sandwiches

Kylking i tortilalefse kan vær en annen variant https://www.matprat.no/oppskrifter/rask/kyllingfilet-i-tortillaslefse/

Forgje uke lagde jeg denne til en piknik ute (delte med venner) og det var en stor suksess https://www.godt.no/oppskrifter/kjoett/svin/8063/wraps-med-svinekjoett-og-sproe-groennsaker

Grillet kylling eller noen spicy burger fra meny 

Jeg er ellers glad i å ta reker med i en boks med gjerne 2-3 sitronbåter, kjøpe en pariserloff, og litt majones og jeg trenger egentlig ikke noe annet; me happy...

Ellers av snacks; jeg er ikke så glad i vannmelon men det er vist en klassiker.. Jeg er derimot helt avhengig av jordbær når jeg skal kose meg med mat ute.. Gjerne druer også. Litt salt, enten salte kjeks som Ritz eller noe chips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ostesmørbrød, kyllingburger, grønnsaker på spyd, fiskepinner, laks, pinnebrød

Anonymkode: 8f64c...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Must have på stranda🤩⛱️

• Solkrem & håndkle

• Vann & vannmelon/druer/skive

• Høytaler & solbriller

• Innimellom: Brus/snacks & kjeks 

• Godt humør og en tynn jakke tilfelle det blir kaldt🥶

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...