AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Del Skrevet 21. juni 2023 Vi tar oss ofte en tur på stranda etter jobb og skole og tar middagen der, begynner å bli lei pølser og pastasalat. Tips til strandmat? Anonymkode: bb064...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Del Skrevet 21. juni 2023 Potetsalat og kjøpe lunsjkaker eller karbonadekaker på veien? Ha med en salat til?.. Reker på brød. Anonymkode: 7a81d...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Del Skrevet 21. juni 2023 Vi bruker å ha med spekemat, potetsalat dressing, frukt og flatbrød/ brød eller ost og kjeks. Anonymkode: cae39...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Del Skrevet 21. juni 2023 Grillet kylling og potetsalat. Ellers pleier vi å ha med snacks som kjeks, lefse, jordbær, bananer, nektariner, kald drikke. Anonymkode: b9b17...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Del Skrevet 21. juni 2023 Grønsaker og dipp, Fruktfat, ost og kjeks, reker/krabbe på loff med majones og sitron, grill fiskeburger, ørret, el., med potetsalat, melon og ananas kan også grilles:) Anonymkode: f6afe...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2023 #6 Del Skrevet 21. juni 2023 Pizzasnurrer, horn med ost og skinke, koreanske innbakte pølser, kyllinglår, couscoussalat, gode sandwicher, lefseruller, hjemmelagede müslibarer, wraps, frukt og oppskårne grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #7 Del Skrevet 21. juni 2023 Fiskekaker Anonymkode: c0a06...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 22. juni 2023 #8 Del Skrevet 22. juni 2023 Pizzasnur/pizzabaguet er enkelt og greit Pastasalat med dressing og gjerne hvitløksbaguet eller vanlig baguet til. Ellers kylling sandwich er diggbart https://www.foodandwine.com/recipes/chicken-salad-sandwiches Kylking i tortilalefse kan vær en annen variant https://www.matprat.no/oppskrifter/rask/kyllingfilet-i-tortillaslefse/ Forgje uke lagde jeg denne til en piknik ute (delte med venner) og det var en stor suksess https://www.godt.no/oppskrifter/kjoett/svin/8063/wraps-med-svinekjoett-og-sproe-groennsaker Grillet kylling eller noen spicy burger fra meny Jeg er ellers glad i å ta reker med i en boks med gjerne 2-3 sitronbåter, kjøpe en pariserloff, og litt majones og jeg trenger egentlig ikke noe annet; me happy... Ellers av snacks; jeg er ikke så glad i vannmelon men det er vist en klassiker.. Jeg er derimot helt avhengig av jordbær når jeg skal kose meg med mat ute.. Gjerne druer også. Litt salt, enten salte kjeks som Ritz eller noe chips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #9 Del Skrevet 22. juni 2023 Ostesmørbrød, kyllingburger, grønnsaker på spyd, fiskepinner, laks, pinnebrød Anonymkode: 8f64c...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. juni 2023 #10 Del Skrevet 22. juni 2023 Spekemat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heipådegådu Skrevet 22. juni 2023 #11 Del Skrevet 22. juni 2023 Must have på stranda🤩⛱️ • Solkrem & håndkle • Vann & vannmelon/druer/skive • Høytaler & solbriller • Innimellom: Brus/snacks & kjeks • Godt humør og en tynn jakke tilfelle det blir kaldt🥶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 22. juni 2023 #12 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg er helt avhengig av vannmelon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå