Gå til innhold

Flere som trodde at klitoris var jentetissen der urinen kom ut fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt til jeg var 19 år trodde jeg at klitorisen var jentetissen der urinen kom ut av. At det var en liten jente-penis på en måte. En liten tapp man tisset ut av. 

Husker jeg hørte ordet klitoris første gang da jeg var 18 år i 1999. Jeg så på en film hvor en gjeng damer lo og pratet om klitoris som kvinner hadde mellom bena. Jeg husker jeg ikke forstod hva det var eller hvor den lå. Det var først da jeg var 19 at jeg lærte hva klitoris var og hvor den lå... 

Føler meg så dum når jeg tenker på det nå og lurer på om det er vanlig å være så lite opplyst som 18-19-åring? 

Anonymkode: 2bb08...4e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er gutt kanskje?

Anonymkode: 0b492...61b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvis man er gutt kanskje?

Jeg var jente, da... 

Skrevet

Da jeg var barn hadde jeg veldig vanskelig for å forestille meg at jenter hadde et hull der tissen skulle inn. Var bare noe utrolig uforståelig med det. 🙈

Klitoris  "oppdaget" jeg da en daværende kjæreste mente jeg burde slikke "der" i stedet for rundt og i selve hullet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er dette fullstendig uforståelig. Man skjønner jo veldig tidlig hvordan alt henger sammen der nede? Allerede da jeg var 11 - 12 år onanerte jeg ofte og fikk orgasme hver gang.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For meg er dette fullstendig uforståelig. Man skjønner jo veldig tidlig hvordan alt henger sammen der nede? Allerede da jeg var 11 - 12 år onanerte jeg ofte og fikk orgasme hver gang.

Jeg begynte ikke onanere før jeg var 19, og det var en gutt som lærte meg. Jeg var jomfru og hadde aldri hatt seksuelle følelser før etter vi hadde sex og jeg begynte å onanere. Det var en fin opplevelse å oppdage at jeg kunne det og jeg begynte å utvikle seksuelle følelser etter det. 

Hvis ikke jeg hadde møtt han ville jeg vært uvitende enda... 

AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (31 minutter siden):

Da jeg var barn hadde jeg veldig vanskelig for å forestille meg at jenter hadde et hull der tissen skulle inn. Var bare noe utrolig uforståelig med det. 🙈

Klitoris  "oppdaget" jeg da en daværende kjæreste mente jeg burde slikke "der" i stedet for rundt og i selve hullet. 

Du er gutt? 

Jeg er jente, eller kvinne nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja, på en måte. Jeg er kvinne og trodde tissehullet var  klitoris helt frem til jeg var sånn... 21? Trodde ikke det var en tapp, bare et bittelite hull. Det var samboeren min som måtte fortelle meg det! Og jeg var altså tidlig ute med å utforske meg selv og ellers ganske så oppegående også, har bare aldri sett etter det hullet 😂

Anonymkode: ad141...a46

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt til jeg var 19 år trodde jeg at klitorisen var jentetissen der urinen kom ut av. At det var en liten jente-penis på en måte. En liten tapp man tisset ut av. 

Husker jeg hørte ordet klitoris første gang da jeg var 18 år i 1999. Jeg så på en film hvor en gjeng damer lo og pratet om klitoris som kvinner hadde mellom bena. Jeg husker jeg ikke forstod hva det var eller hvor den lå. Det var først da jeg var 19 at jeg lærte hva klitoris var og hvor den lå... 

Føler meg så dum når jeg tenker på det nå og lurer på om det er vanlig å være så lite opplyst som 18-19-åring? 

Ehh, nei! Jeg var langt over 20 år og forlovet da bestevenninna fortalte meg hvordan ting henger sammen der nede! 

Anonym pga flau

Anonymkode: b8c0a...581

AnonymBruker
Skrevet

Altså hadde utrolig mye seksualundervisning på barneskolen og ungdomsskolen og visste jo hvilke ting som fantes og hvordan fungerte og sånn ca hvor. Var seksuell aktiv fra 13 ca. Men fikk min første orgasme med 19-20. Hadde onannert mye men ikke funnet knappen. Var vel borte i tissehullet noen ganger og det gjorde jo forbannet vondt. 

Anonymkode: af8be...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at noen menn har trodd dette i hvert fall

Anonymkode: 65409...e60

AnonymBruker
Skrevet

Så godt å se at det ikke bare var meg…😅 Jeg er dame, og det var mannekjæresten min som lærte meg at sånn var det ikke. Var vel 19 år tror jeg når jeg lærte det.

Anonymkode: 0ca93...0c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tja, på en måte. Jeg er kvinne og trodde tissehullet var  klitoris helt frem til jeg var sånn... 21? Trodde ikke det var en tapp, bare et bittelite hull. Det var samboeren min som måtte fortelle meg det! Og jeg var altså tidlig ute med å utforske meg selv og ellers ganske så oppegående også, har bare aldri sett etter det hullet 😂

Anonymkode: ad141...a46

Huff, det er ikke så lett for kvinner, egentlig. 

Husker jeg skulle vaske meg nedentil og så på meg nedentil da jeg var sånn 14 år. Så at jeg hadde noe hvitt inni klitoris, som jeg trodde var inngangen til urinrøret. Husker jeg fjernet forsiktig det hvite med en pinsett for det var så følsomt/var redd det skulle gjøre vondt. De indre kjønnleppene mine var jo alltid sammen, så forstod ikke at det var noe bak mellom kjønnleppene mine. 😅

Hadde dårlig seksualundervisning på skolen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...