Helene Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Dette så i utgangspunktet bra ut. Kattene har funnet seg tilrette. De kom godt overens med 2 katter i gaten. Men, nå har mine katter tøffet seg. Mine katter passer på eiendommen, og de 2 andre i nabolaget får bank. De har levd godt sammen i 7 mnd, men nå har mine katter blitt tøffere. De sverger og tar vare på eiendommen. Hvordan få kattene til å gå sammen? Der er 2 katter i gaten. Noen gode råd?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Skrevet 21. juni 2023 Det får du ikke gjort noe med Anonymkode: c5f5a...cc3
Sirah Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Katter er katter. Regner med at alle kattene allerede er kastrert? Om ikke kan det være at dette kan hjelpe.
Million Skrevet 22. juni 2023 #5 Skrevet 22. juni 2023 (endret) Som nevnt over, er de ikke kastrerte kan det hjelpe å få det gjort på dem, og det kan gjøre dem mer hjemmekjære og ikke så "krigslystne". Men katter er territoriale uansett, og du får ikke endret kattenes naturlige instinkter. Hold dem inne om de plager andre fryktelig mye. Endret 22. juni 2023 av Million
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Skrevet 22. juni 2023 Det kan også hjelpe å holde de inne på natta. Mindre sjanse for skikkelige slagsmål mens naboene er våkne og rundt omkring. Men katter er katter. Anonymkode: d5ff1...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå