Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag kom jeg til en erkjennelse, jeg har levd store deler av mitt voksne liv med en narsissist. Han har utsatt meg for fysisk, psykisk og seksuell vold.

jeg var til avhør hos politiet i vinter på grunn av han og når de spurte om jeg var utsatt for vold sa jeg nei!

jeg sa nei og det var ikke en løgn, jeg var bare sikker på at det ikke hadde skjedd med meg. Ikke før jeg kom meg ut, fikk han på avstand begynte prosessen med å anerkjenne at alt som skjedde med oss når vi var sammen, var situasjoner han satte meg i. Jeg ble super flink å unnskylde han.

»nei han fikk ikke sparken for han gjorde noe feil, det var dårlig miljø, sjefen gikk på trynefaktor» Han har vært ute i jobb til sammen 6 av 23 år. Han prøvde aldri å finne jobb, jeg måtte skaffe til han. Når jeg forlot han fikk jeg vite at jeg ikke hadde vært hvor jeg er om det ikke hadde vært for han, for han offeret det for familien, han var hjemme så jeg kunne jobbe. 
Når han tråkket på meg, dyttet meg i veggen, kleip meg så jeg ble blå var det alltid uhell, han så meg ikke, det er min feil at jeg ikke kan herje uten å bli blå, jeg må flytte meg når han går.

Når jeg våknet om morgenen kunne han overse meg, kjefte på meg, jeg hadde ikke rukket å gjøre noe men det var min feil at han var gretten. Slik har livet vært, å det har vært tøft å innse det, akkurat nå ønsker jeg at jeg enda var lykkelig uviten om alt han har utsatt meg for. Det var ikke så vondt å leve i det, som det er å bearbeide det, men jeg vet at i morgen skal jeg tilbake til politiet og endre forklaringen min

Anonymkode: c5d52...a1a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...