AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Hvilke krav har dere og hva må dama kunne tilby dere og gi av seg selv i et forhold? Anonymkode: 02aeb...8dd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Det lurer jeg også på 😇 Anonymkode: 66430...d77
Gjest ufiltrert Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 2 ting, kjemi og attraksjon som forvandles til følelser. De siste 20 årene har jeg vært "sammen med" 3.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke krav har dere og hva må dama kunne tilby dere og gi av seg selv i et forhold? Anonymkode: 02aeb...8dd Hun må være ærlig og samvittighetsfull - en man kan stole på da, samt snill. Hun må ha litt samme interesser eller type interesser som meg selv - dvs. ikke interesser som i så stor grad er relatert til reise jorda rundt eller har et veldig materialstisk fokus. En dame som liker å/ trives med å gjøre ting sammen som gåturer, se serier, trene, lage mat, ta et nattbad osv. Ellers må hun være det jeg anser som en oppegående dame. Dvs. det går ikke at de siste 5 facebook bildene dine er typ jorda smelter, black life matters, prideflagg. At hun er woke da, det er en 100 % dealbreaker. På samme måte som det er en 100 % dealbreaker hvis hun henter all sin "info" fra lysskye youtube kanaler eller nettsider og er helt konspiratorisk. Hun må gi sex og sin egen kropp verdi og være selektiv med hvem hun deler det med - dvs. at hun ikke har for vane å ha sex med fremmede, one night stands osv. Jeg ønsker en dame som er lik meg selv på det området der. Ellers er det 100% dealbreaker hvis jeg merker at "kondombruk frem til begge har testet seg" er noe som for henne er helt uvant/uhørt. Folk som rett og slett syns det er turn off/ uromantisk å bry seg om egen og partners helse da. Utseendemessig så er det veldig mange flotte damer i 30-50 års alderen, så der er det vel mer at det er dealbreaker om hun har ting som tattoverte bryn, restylan lepper eller trynet fullt av botox. Kraftig overvekt går heller ikke. Så må hun ha ca lik sexlyst og like seksuelle prefaranser som meg selv - ønsker ikke en nymfoman bdsm dame men ønsker heller ikke en dame som kun er kåt 1 gang hver tredje måned. De fleste damer faller for min del heller av på grunn av manglende match på personligheten og de "verdiene" jeg søker der enn utseende. Anonymkode: a2f15...9a8 4 1
Helene Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 ufiltrert skrev (6 minutter siden): 2 ting, kjemi og attraksjon som forvandles til følelser. De siste 20 årene har jeg vært "sammen med" 3. Dette er det jeg sliter med. Jeg ønsker ikke å gå i noe forhold hvor jeg ikke jeg er ferdig med x. Jeg er ikke ferdig med x. Dermed ikke nor tanker på framtidige forhold.
Anonym11223344 Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 (endret) Hun må forstå at en samtale betyr at begge snakker omtrent like mye. Like å være naken og å ha sex. Endret 20. juni 2023 av Anonym11223344 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 Anonym11223344 skrev (3 minutter siden): Hun må forstå at en samtale betyr at begge snakker omtrent like mye. Like å være naken og å ha sex. Bra svar, hvis du mener det. Forskning viser visstnok at menn mener de snakker mindre enn kvinner, mens det er omvendt. Anonymkode: ae2e4...265 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #9 Skrevet 21. juni 2023 Helene skrev (6 timer siden): Åpenhet, snakke sammen. Det tenker jeg. Morsomt når den første som svarer er en kvinne. Grunnleggende kognitive ferdigheter teller mye hos meg. Anonymkode: cac48...cfb 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #10 Skrevet 21. juni 2023 Du bør være konfliktsky og aldri ta opp et problem eller gjøre eller si noe som helst som kan tolkes som kritikk av han. ingenting må slå sprekker i de rosa skyene, da forsvinner de tvert.🤪 Anonymkode: ccb7e...51e 1
Gjest damefraoslo Skrevet 21. juni 2023 #11 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun må være ærlig og samvittighetsfull - en man kan stole på da, samt snill. Hun må ha litt samme interesser eller type interesser som meg selv - dvs. ikke interesser som i så stor grad er relatert til reise jorda rundt eller har et veldig materialstisk fokus. En dame som liker å/ trives med å gjøre ting sammen som gåturer, se serier, trene, lage mat, ta et nattbad osv. Ellers må hun være det jeg anser som en oppegående dame. Dvs. det går ikke at de siste 5 facebook bildene dine er typ jorda smelter, black life matters, prideflagg. At hun er woke da, det er en 100 % dealbreaker. På samme måte som det er en 100 % dealbreaker hvis hun henter all sin "info" fra lysskye youtube kanaler eller nettsider og er helt konspiratorisk. Hun må gi sex og sin egen kropp verdi og være selektiv med hvem hun deler det med - dvs. at hun ikke har for vane å ha sex med fremmede, one night stands osv. Jeg ønsker en dame som er lik meg selv på det området der. Ellers er det 100% dealbreaker hvis jeg merker at "kondombruk frem til begge har testet seg" er noe som for henne er helt uvant/uhørt. Folk som rett og slett syns det er turn off/ uromantisk å bry seg om egen og partners helse da. Utseendemessig så er det veldig mange flotte damer i 30-50 års alderen, så der er det vel mer at det er dealbreaker om hun har ting som tattoverte bryn, restylan lepper eller trynet fullt av botox. Kraftig overvekt går heller ikke. Så må hun ha ca lik sexlyst og like seksuelle prefaranser som meg selv - ønsker ikke en nymfoman bdsm dame men ønsker heller ikke en dame som kun er kåt 1 gang hver tredje måned. De fleste damer faller for min del heller av på grunn av manglende match på personligheten og de "verdiene" jeg søker der enn utseende. Anonymkode: a2f15...9a8 Takk for godt svar! Jeg er TS. K38
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #12 Skrevet 21. juni 2023 Ingen forbrukslån. Ikke luksusforbruk. Orden i økonomien. Ellers vil jeg lure på om hun ble med meg pga pengene. Anonymkode: 11cf1...d91
Isambard Skrevet 21. juni 2023 #13 Skrevet 21. juni 2023 Helene skrev (7 timer siden): Dette er det jeg sliter med. Jeg ønsker ikke å gå i noe forhold hvor jeg ikke jeg er ferdig med x. Jeg er ikke ferdig med x. Dermed ikke nor tanker på framtidige forhold. Jeg tipper eksen blir i hodet ditt til du finner en ny. Jo mer du prøver å skyve bort de tankene, desto sterkere blir de. Et moderne råd mot tvangstanker er å bare la dem komme, men ikke tillegge dem stor betydning. Hvis man prøver å skyve dem bort blir det verre. Jeg foreslår at du tenker litt praktisk, lar hekt være hekt og finner en ny mann hvis det er det du vil. Hvis det kommer tanker om eksen så får de bare komme, (men hold det for deg selv!) 2
Gjest damefraoslo Skrevet 21. juni 2023 #14 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen forbrukslån. Ikke luksusforbruk. Orden i økonomien. Ellers vil jeg lure på om hun ble med meg pga pengene. Anonymkode: 11cf1...d91 Skjønner at det er viktig. Kjemi er noe av det viktigste. Men jeg tror kjemi kan bli bedre jo bedre kjent man blir med hverandre.
Isambard Skrevet 21. juni 2023 #15 Skrevet 21. juni 2023 Angående spørsmålet: Skulle jeg blitt singel så ville jeg hatt god tid. Jeg ville prøvd å finne ei som det var interessant å snakke med og som var glad i meg. 2
000VF000 Skrevet 21. juni 2023 #16 Skrevet 21. juni 2023 Hun må være miljøbevisst, og da mer enn bare kildesortering. Hun må kunne sette pris på de små tingene i livet. Vesker til mange tusen er så turn-off. Hun må være komfortabel i eget skinn og ha et avslappet forhold til nakenhet og sex. Feminin. ….og det var det man kan kalle krav. Alt annet går seg til. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #17 Skrevet 21. juni 2023 Her er hva min samboer (45) så etter da han ble sammen med meg: Snill, omsorgsfull, søt, kurver og nok å holde i, oppegående (kunne ha intelligente samtaler), full jobb, kunne lage mat, hadde lignende sexlyst som han og kunne håndtere hans størrelse, orden i økonomien og ikke ønske om å utnytte han økonomisk sett. Jeg har alt dette og mer til så han falt pladask allerede på første stevnemøtet da kjemien var slik den skulle være Vi har en god symbiose og utfyller hverandre så vi har begge vært heldige der. Dessverre er det mange egoistiske menn i 40-50 års alderen som kun ønsker å dyrke sine egne hobbyer og/eller jobb store deler av tiden og ikke egentlig har tid til å ha en dame. Samboeren min gjorde samme feilen med sine tidligere samboere, men har skjønt at denne gangen er det totalt anerledes. Han har roet ned jobbingen, hobbyen er hovedsakelig meg, familie og hjem så vi har en god balanse nå. Jeg har også kuttet drastisk ned på jobbingen slik at jeg har vanlig arbeidstid. Ønsker deg lykke til HI! Anonymkode: 194ee...f5a
Gjest damefraoslo Skrevet 21. juni 2023 #18 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her er hva min samboer (45) så etter da han ble sammen med meg: Snill, omsorgsfull, søt, kurver og nok å holde i, oppegående (kunne ha intelligente samtaler), full jobb, kunne lage mat, hadde lignende sexlyst som han og kunne håndtere hans størrelse, orden i økonomien og ikke ønske om å utnytte han økonomisk sett. Jeg har alt dette og mer til så han falt pladask allerede på første stevnemøtet da kjemien var slik den skulle være Vi har en god symbiose og utfyller hverandre så vi har begge vært heldige der. Dessverre er det mange egoistiske menn i 40-50 års alderen som kun ønsker å dyrke sine egne hobbyer og/eller jobb store deler av tiden og ikke egentlig har tid til å ha en dame. Samboeren min gjorde samme feilen med sine tidligere samboere, men har skjønt at denne gangen er det totalt anerledes. Han har roet ned jobbingen, hobbyen er hovedsakelig meg, familie og hjem så vi har en god balanse nå. Jeg har også kuttet drastisk ned på jobbingen slik at jeg har vanlig arbeidstid. Ønsker deg lykke til HI! Anonymkode: 194ee...f5a Høres veldig bra ut, og høres ut som du har vært heldig med ham! Jeg har det du nevner utenom kurver. Er slank. Det finnes vel en for alle som det sies! 😊 Ts
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #19 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Her er hva min samboer (45) så etter da han ble sammen med meg: Snill, omsorgsfull, søt, kurver og nok å holde i, oppegående (kunne ha intelligente samtaler), full jobb, kunne lage mat, hadde lignende sexlyst som han og kunne håndtere hans størrelse, orden i økonomien og ikke ønske om å utnytte han økonomisk sett. Jeg har alt dette og mer til så han falt pladask allerede på første stevnemøtet da kjemien var slik den skulle være Anonymkode: 194ee...f5a Flere av de tingene du ramser opp her er det umulig å finne ut av på første møte.. Anonymkode: 138a2...b1e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #20 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Flere av de tingene du ramser opp her er det umulig å finne ut av på første møte.. Anonymkode: 138a2...b1e Chattet litt i forkant av det første stevnemøtet, men mine dater er som regel ikke på en time eller to såfremt det ikke er noe alvorlig galt og ingen kjemi. Datene varer gjerne minst 6-8 timer i strekk og gjerne mer (1-2 døgn) så man har mer enn nok tid til å gå gjennom alle de overnevnte temaene og mye mye mer. Er en veldig åpen person og er voksen nok til å vite at kommunikasjon er nøkkelen. Jeg har kompiser som er på halvtimes og timesdater sammen med damer som ikke engang gir dem en klem når de treffes første gang. Folk er forskjellige, men er man en varm og åpen person stiller det seg litt anerledes enn om man er supersjenert og tilbakeholdende. En av dem nevnte at daten hadde holdt 2 meters avstand under hele daten, en annen sa at hun nektet å snakke om familie og jobb, en tredje sa at hun var mer opptatt av mobilen enn han, en fjerde sa at hun var helt psycho og krevde å få se telefonen hans og vite om han chattet med andre damer, en femte sa at han fikk et håndtrykk på begynnelsen og slutten av daten osv. Anonymkode: 194ee...f5a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå