Gå til innhold

Kan psykisk stress/press gi et ubalansert underlivet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså at man kan stresse på seg underlivssopp eller betennelse?

Hodet er så fullt for tiden. Det er stress, press og masse tanker både jobb og privat,  så jeg føler at det slår ut konkret i form av overnevnte. 

Andre merkelige smerter i kroppen også forsåvidt,  men ikke så tydelig som jeg føler dette slår ut. 

Uff. 

Anonymkode: 9c20b...523

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Altså at man kan stresse på seg underlivssopp eller betennelse?

Hodet er så fullt for tiden. Det er stress, press og masse tanker både jobb og privat,  så jeg føler at det slår ut konkret i form av overnevnte. 

Andre merkelige smerter i kroppen også forsåvidt,  men ikke så tydelig som jeg føler dette slår ut. 

Uff. 

Ja du får redusert immunforsvar så ja du kan lett dra på deg det ene og det andre 

Anonymkode: 43cdc...654

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tror jeg. Jeg har det vanskelig nå, og sliter med tørt underliv, kløe og svie til det blør, helt opp til endetarmen 😔 Det har vart ganske lenge. 

Anonymkode: 65791...4f2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det tror jeg. Jeg har det vanskelig nå, og sliter med tørt underliv, kløe og svie til det blør, helt opp til endetarmen 😔 Det har vart ganske lenge. 

Anonymkode: 65791...4f2

Gå til legen og sjekk utslettet, samt vitaminstatus. 

Anonymkode: 4928e...dcb

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! Hatt det mye. Svie, kløe, rifter, klumpete utflod uten fysiske funn. Klør spesielt mye i søvne under ekstra stress.

Anonymkode: 8dd70...c03

Skrevet

Ja!

Jeg hadde det mye pga stress før i tiden. Mye sukker og stress i kombinasjon er krise. En god venninne med kronisk sopp ble helt frisk ca samme dagen som hun sa opp en masetet jobb hun ikke trivdes i. 

AnonymBruker
Skrevet
Ulla Ullsokk skrev (1 time siden):

Ja!

Jeg hadde det mye pga stress før i tiden. Mye sukker og stress i kombinasjon er krise. En god venninne med kronisk sopp ble helt frisk ca samme dagen som hun sa opp en masetet jobb hun ikke trivdes i. 

Oii, treffende.

Blir en del sukker, OG jeg skal bytte jobb;)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får klumper, bruker Fucidin så forsvinner de. Skjer ofte når jeg har stress. Ellers finnes det hjelp å få mot svie og kløe, bruk en gynekolog for fastlegene kan forsvinnende lite om sykdommer i underlivet.

Anonymkode: afd39...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...