AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Så, jeg fikk barn for snart 2 år siden og hadde ikke hatt sex siden før fødselen (ble singel da barnet var lite). Har hatt null sexlyst, men nå har jeg fått meg en flørt som jeg har veldig lyst på. Vi har hatt sex noen ganger. Men jeg syns ting kjennes ganske annerledes ut der nede enn før, så jeg lurer på hva som er normalt... Jeg kjenner liksom mye mindre, er mye mindre følsom. Det er vanskelig å kjenne at jeg har noe i sjeden... kan ikke huske at det var sånn før, da var det heller motsatt, at det gjorde vondt om jeg ikke var sykt tent. Og det er jo bra at det ikke gjør vondt, men litt skuffende å kjenne så lite? Hadde til info en alvorlig rift(grad 4) under fødsel, men gynekolog sier alt ser normalt ut og har ingen plager med dette nå. Men lurer på om flere har det slik? Og om det kan hjelpe å gjøre bekkenbunnsøvelser osv? Anonymkode: ea32b...49e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 De har ikke særlig strenge krav til hva som er normalt dessverre. Bekkenbunnsøvelser/trening kan hjelpe, ellers er det vel operasjon som er løsningen. Anonymkode: f44f4...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Skrevet 21. juni 2023 Begynn med knipeøvelser Og det finnes mye morsomt man kan gjøre i sengen som ikke er penetrering Anonymkode: e8621...66e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Skrevet 21. juni 2023 Om du ikke har drevet med knipeøvelser, så burde du begynne! Kjenner du leketøy da om du onanerer? Anonymkode: b59c1...d7b
RockyRose Skrevet 21. juni 2023 #5 Skrevet 21. juni 2023 Knipeøvingar! 👍 Til samanlikning er eg blitt meir følsom. Eg føler meg lik nedantil elles. Født nr 2 6mnd sidan. Etter første hadde eg ubehag i 8 mnd før eg klarte ha sex, og då var det enda ei tid før det var godt pga eg følte det var anleis/rart nedantil. Gjorde då mykje bekkenbunnstrening.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De har ikke særlig strenge krav til hva som er normalt dessverre. Bekkenbunnsøvelser/trening kan hjelpe, ellers er det vel operasjon som er løsningen. Anonymkode: f44f4...a8d Dette. Veldig mange får bare høre "alt ser fint ut", selv om de kjenner på at ting er forandret. Dessverre er det noen av oss som aldri får tilbake samme kvalitet på sexlivet Men verdt å prøve knipeøvelser etc. Anonymkode: 36f4c...922 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #7 Skrevet 21. juni 2023 Takk for tips! Jeg har gjort mye knipeøvelser før pga riften, og har også en sånn elektrode stimulator eller hva det heter. Ikke brukt den 1 år eller noe, men får begynne opp med det igjen! Jeg er veldig svak i den muskulaturen i alle fall, så nå har jeg en goood grunn til å begynne igjen Anonymkode: ea32b...49e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #8 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Takk for tips! Jeg har gjort mye knipeøvelser før pga riften, og har også en sånn elektrode stimulator eller hva det heter. Ikke brukt den 1 år eller noe, men får begynne opp med det igjen! Jeg er veldig svak i den muskulaturen i alle fall, så nå har jeg en goood grunn til å begynne igjen Anonymkode: ea32b...49e Hvis du ønsker vurdering av status og veiledning så kan jeg anbefale å gå til fysioterapeut med videreutdanning på bekkenbunn, det var nyttig for meg i alle fall Anonymkode: 36f4c...922
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #9 Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du ønsker vurdering av status og veiledning så kan jeg anbefale å gå til fysioterapeut med videreutdanning på bekkenbunn, det var nyttig for meg i alle fall Anonymkode: 36f4c...922 Jeg gikk til det en god stund etter fødsel! Hun sa jeg hadde svak bekkenbunn ja... Ts Anonymkode: ea32b...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå