Cecilie82 Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Selges jo antiskliunderlag i mange butikker. Hvilket er best? Har anskaffet et rundt teppe til min flisebelakte terrasse.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Har bare prøvd ikea sine men synd de er gode. Anonymkode: e9c16...169 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Har aldri hørt om dårlig antiskliunderlag Anonymkode: 29848...5a5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #4 Skrevet 20. juni 2023 Min erfaring er at de fleste er bra... En stund. Har i gangen og under teppe på badet, og de må byttes ut hvert halvår. Har kjøpt på Rusta, Princess og Jysk. Tenkte å prøve Kid sine neste gang. Anonymkode: e5790...a1d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Min erfaring er at de fleste er bra... En stund. Har i gangen og under teppe på badet, og de må byttes ut hvert halvår. Har kjøpt på Rusta, Princess og Jysk. Tenkte å prøve Kid sine neste gang. Anonymkode: e5790...a1d Jøss. Byttes ut hvert halvår? Jeg tror aldri jeg har byttet antiskliunderlag noen gang, før de er så slitte at de har begynt å bli ødelagte. Har flere av dem som har vart i sikkert 10 år eller lengre, forskjellige typer er det også. Har du veldig høye krav til dem? F.eks at teppet skal være omtrent klistret til gulvet slik at det er kjempevanskelig å bevege teppet selv om man setter seg ned og drar i det? Anonymkode: 29848...5a5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå