Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det å bli dumpet av en man er sykt glad i og har prøvd å være støttende og god kjæreste uten en forklaring eller mulighet for å gjøre noe med hva man evnt. Har gjort galt er sykt vanskelig. Ingen forvarsel.. har spurt flere ganger hvorfor han avsluttet, men ingen god forklaring. 

Jeg vett at jeg burde bare godta at det er over, men det å ikke forstå hvorfor det er over og ikke være klar eller ferdig med mannen roter noe sykt med hodet mitt! Skulle bare ønske han kunne si noe.. han forsvant bare ut av livet mitt. Hvordan går man videre med så mange ubesvarte spørsmål? Kjenner jeg er så sliten nå... 

Anonymkode: 21098...d70

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 78b01...97f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du går videre med en styrke du i ettertid ikke ante at du hadde. Det forutsetter at du på ingen måte har kontakt med han. Slik han har oppført seg er hans personlighet, å den kan ikke du gjøre noe med. Stå på og ikke la deg blende av han igjen.

Anonymkode: 13d8b...531

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde bli sint! For en drittsekk som gjør noe slikt mot deg, og som ikke gir deg mulighet til å bearbeide bruddet! Var han snill ville han gitt deg mulighet til å forstå slik at du lettere kunne gå videre med ditt liv. Du har rett til å bli sint!

Anonymkode: 5e0ce...402

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det å bli dumpet av en man er sykt glad i og har prøvd å være støttende og god kjæreste uten en forklaring eller mulighet for å gjøre noe med hva man evnt. Har gjort galt er sykt vanskelig. Ingen forvarsel.. har spurt flere ganger hvorfor han avsluttet, men ingen god forklaring. 

Jeg vett at jeg burde bare godta at det er over, men det å ikke forstå hvorfor det er over og ikke være klar eller ferdig med mannen roter noe sykt med hodet mitt! Skulle bare ønske han kunne si noe.. han forsvant bare ut av livet mitt. Hvordan går man videre med så mange ubesvarte spørsmål? Kjenner jeg er så sliten nå... 

Anonymkode: 21098...d70

Helt utrolig at du ikke har fått noen forklaring på hvorfor. Det må jo være bedre å få vite at følelsene ikke er de rette lenger eller at man har møtt en ny som man heller vil være med eventuelt. Dårlig gjort av vedkommende ihverfall, vondt å bli dumpet og forlatt♥️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...