AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Skrevet 20. juni 2023 Var ute på by’n sammen med kjæresten min og noen til på lørdag, så det ble noen øl. Vi var et fint lag og vi hadde det nokså fint sammen alle. Det kom ei bort til bordet vårt som kjæreste min har datet før meg for noen år siden, jeg kjenner hun litt fra et kurs vi gikk sammen for mange år siden. Hun satt seg ned ved bordet vårt. Kjæresten min sa plutselig til meg de to pulte mye sammen når de datet, og han begynte å rope gjentatte ganger over til hun på andre siden av bordet, han elsker hun, og gikk å kjøpte øl til hun og han, så gikk de ut å røykte sammen og deretter dro de hjem til han på narch sammen med noen andre. Jeg følte han ga alle som satt ved bordet inntrykk av min relasjon og nærhet blir tatt for gitt. Han skrev til meg som svar han ønsker å være grei med hun, men ikke noe skjedde mellom de to. Jeg syns han oppførte seg på en måte som gjorde at jeg ikke følte meg verdsatt. Jeg vil gjerne høre hva dere tenker. Anonymkode: 18d69...cfd 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Skrevet 20. juni 2023 Er det KJÆRESTEN din?? OMG! Jeg ville dumpet han der og da Anonymkode: 966d1...d29 33 1 11
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Skrevet 20. juni 2023 Les igjennom det du skriver, mener du virkelig at dette er et kjærestemateriale ? Anonymkode: 46208...a3d 16 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #5 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det KJÆRESTEN din?? OMG! Jeg ville dumpet han der og da Anonymkode: 966d1...d29 Ja! Det sier fornuften min og. Anonymkode: 18d69...cfd 3
Andro Skrevet 20. juni 2023 #6 Skrevet 20. juni 2023 Så grunnleggende respektløst 🥵 Kom deg vekk. Det der er ikke å være grei. 12 4
AllahBallah Skrevet 20. juni 2023 #7 Skrevet 20. juni 2023 Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Han er tydligvis mer opptatt av å gjøre ett nummer utav seg selv og hun dama, og at de har pult, enn å tenke på deg og dine følelser midt oppi det hele. Høres ut som en fyr du må være forbredt på kan gi totalt faen i deg når som helst. 14 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #8 Skrevet 20. juni 2023 Han er ikke verdt en eneste kalori. Ikke svar ham om han sender meg melding. Ignorer, evt blokker. Han er ikke verdt å bruke ett sekund eller en eneste kalori på. Anonymkode: 17eec...183 12
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #9 Skrevet 20. juni 2023 Blåttvann skrev (Akkurat nå): Han er enda ikke exen din??? Vanskelig når ungen min er blitt så knyttet til han og ringer etter hjelp til kjøring og henting, jeg vil ikke være sammen med han mer.. Anonymkode: 18d69...cfd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #10 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Les igjennom det du skriver, mener du virkelig at dette er et kjærestemateriale ? Anonymkode: 46208...a3d Nei, jeg er enig. Han var ikke grei. Anonymkode: 18d69...cfd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #11 Skrevet 20. juni 2023 AllahBallah skrev (6 minutter siden): Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Han er tydligvis mer opptatt av å gjøre ett nummer utav seg selv og hun dama, og at de har pult, enn å tenke på deg og dine følelser midt oppi det hele. Høres ut som en fyr du må være forbredt på kan gi totalt faen i deg når som helst. Ja, han har gitt totalt faen i meg og datteren min noen ganger når det har dukket opp noe annet som passer han bedre. Han holder sjelden avtalene med oss, men med alle andre klare han å holde avtalene og møte opp! 😏 Anonymkode: 18d69...cfd 2
Andro Skrevet 20. juni 2023 #12 Skrevet 20. juni 2023 For en som er grunnleggende selvopptatt er det alltid mer viktig å imponere fremmede og bekjente enn å ta vare på sine nærmeste, og slike kan du ikke endre. Kom deg unna før du får flere bindinger til ham 💔 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #13 Skrevet 20. juni 2023 Hva med mannen du henviser til i overskriften? I innlegget skriver du jo om en umoden guttevalp, ikke en mann. Anonymkode: a4b8e...0d3 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #14 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Var ute på by’n sammen med kjæresten min og noen til på lørdag, så det ble noen øl. Vi var et fint lag og vi hadde det nokså fint sammen alle. Det kom ei bort til bordet vårt som kjæreste min har datet før meg for noen år siden, jeg kjenner hun litt fra et kurs vi gikk sammen for mange år siden. Hun satt seg ned ved bordet vårt. Kjæresten min sa plutselig til meg de to pulte mye sammen når de datet, og han begynte å rope gjentatte ganger over til hun på andre siden av bordet, han elsker hun, og gikk å kjøpte øl til hun og han, så gikk de ut å røykte sammen og deretter dro de hjem til han på narch sammen med noen andre. Jeg følte han ga alle som satt ved bordet inntrykk av min relasjon og nærhet blir tatt for gitt. Han skrev til meg som svar han ønsker å være grei med hun, men ikke noe skjedde mellom de to. Jeg syns han oppførte seg på en måte som gjorde at jeg ikke følte meg verdsatt. Jeg vil gjerne høre hva dere tenker. Anonymkode: 18d69...cfd Høres ut som en overstadig beruset mann er første inntrykket jeg får. Andre er at dette er så drøyt at de andre rundt bordet deres måtte jo ha reagert? Ikke normal oppførsel når man er i ett forhold Anonymkode: 071f9...e61 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #15 Skrevet 20. juni 2023 Andro skrev (3 minutter siden): For en som er grunnleggende selvopptatt er det alltid mer viktig å imponere fremmede og bekjente enn å ta vare på sine nærmeste, og slike kan du ikke endre. Kom deg unna før du får flere bindinger til ham 💔 Jeg forstår! Det var slutt mellom oss nesten ett år, men alle maste på meg om vi var sammen ennå og venninnen min sa hun syns han var så hyggelig, i tillegg så savnet ungene hverandre og jeg vet datteren min er blitt knyttet til han siden hun har kjent han i 11 år. Som f.eks i dag så ville hun ringe og be han hente oss slik at vi slapp å vente 45 minutter på bussen, jeg sa hun fikk dra med han alene. Men takk og pris så lot hun være å ringe til han! Det er så vanskelig å bli kvitt han når alle rundt meg på sett og vis har en tråd til han eller kjenner han, spør etter han nesten hver eneste gang de møter meg ute. Anonymkode: 18d69...cfd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #16 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva med mannen du henviser til i overskriften? I innlegget skriver du jo om en umoden guttevalp, ikke en mann. Anonymkode: a4b8e...0d3 Uansett, en guttevalp! 👍 Anonymkode: 18d69...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #17 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja! Det sier fornuften min og. Anonymkode: 18d69...cfd Hør på den!!!!! Anonymkode: dbce2...798 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #18 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, han har gitt totalt faen i meg og datteren min noen ganger når det har dukket opp noe annet som passer han bedre. Han holder sjelden avtalene med oss, men med alle andre klare han å holde avtalene og møte opp! 😏 Anonymkode: 18d69...cfd Dump, seriøst, du skjønner det?! Anonymkode: dbce2...798 4 1
Phoenix Heart Skrevet 20. juni 2023 #19 Skrevet 20. juni 2023 Håper du leser nøye gjennom det du selv har skrevet 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #20 Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vanskelig når ungen min er blitt så knyttet til han og ringer etter hjelp til kjøring og henting, jeg vil ikke være sammen med han mer.. Anonymkode: 18d69...cfd Nei det er ikke vanskelig. Ungen din omstiller seg. Barnet ditt kan ikke ha denne personen som et forbilde. Du vil ikke være sammen med han mer, han er respektløs mot deg, muligens også utro hvem vet, og det å bruke barnet som unnskyldning for å være med han blir for dumt. Du ødelegger deg selv og barnet om du blir i denne relasjonen. Han har sikkert noen gode sider som gjør at du helst vil få det til å fungere men de dårlige sidene kommet aldri til å endre seg og han er ikke verdt å være sammen med. En mann som kan være så respetløs ovenfor forholdet deres kommer til å bare oppføre seg verre og verre og uansett ødelegge og gå fra forholdet en dag. En som elsker deg oppfører seg ikke sånn Anonymkode: dbce2...798 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå