AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg har bestilt kjøkken + hvitevarer fra Power og det er bare surr fra ende til annen. For det første klarte konsulenten i butikken å glemme å trykke på bestillingen, så alt har blitt utsatt. Deretter glemte hun å bestille demontering/montering etc så nå blir det ikke før i ferien min og hele ferien er ødelagt, pga jeg må slippe inn håndverkere kl 8 hver morgen Hadde håpet å ha kjøkkenet klart til ferien så jeg endelig kan få slappe av og hvile, men nei. Skulle egentlig fått levert hvitevarer i går, fikk sms kl 20 at de er utsatt til fredag men kjøleskapet skulle komme i dag. Kom det noe kjøleskap? Nei. er så UFATTELIG lei og sliten av dette her, bruker masse tid på å kontakte kundeservice for å få de til å ordne opp. Kan jeg ha rett på noen kompensasjon? Har tross alt betalt 150.000 for alt. Nå er kundeservice stengt så får uansett ikke gjort noe før i morgen. Anonymkode: 9ba11...508 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #2 Del Skrevet 20. juni 2023 Jeg føler med deg! Jeg hadde et problem med en leverandør for noen år siden, det ble forsinkelser veldig tett opp mot levering som gjorde at jeg fikk noen ekstrautgifter til snekkere fordi dette var en del av et større prosjekt. Jeg fikk dem til å betale ekstrautgiftene på ca 10 000 kr, men i tillegg så måtte jeg bo et par uker lenger enn planlagt uten varmtvann, og det ble masse irritasjon og følgeforsinkelser. Så selv om jeg ble kompensert litt, så var det egentlig bare en dråpe i havet om man sammenlignet med ulempene jeg hadde. Vet ikke hva du har krav på, men hadde prøvd å få dem til å gi deg en rabatt eller noe. Anonymkode: 4e600...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #3 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg føler med deg! Jeg hadde et problem med en leverandør for noen år siden, det ble forsinkelser veldig tett opp mot levering som gjorde at jeg fikk noen ekstrautgifter til snekkere fordi dette var en del av et større prosjekt. Jeg fikk dem til å betale ekstrautgiftene på ca 10 000 kr, men i tillegg så måtte jeg bo et par uker lenger enn planlagt uten varmtvann, og det ble masse irritasjon og følgeforsinkelser. Så selv om jeg ble kompensert litt, så var det egentlig bare en dråpe i havet om man sammenlignet med ulempene jeg hadde. Vet ikke hva du har krav på, men hadde prøvd å få dem til å gi deg en rabatt eller noe. Anonymkode: 4e600...fe7 Jeg har skjønt det sånn at det ofte blir surr med håndverkere/kjøkkenmontering osv, nesten uavhengig av hvilken leverandør det er. Men dette her har nå vart i 3 mnd, og det er utrolig frustrerende. I tillegg må alt av snekker, rørlegger etc koordineres så alt må passe. Jeg vet ikke hva som er vanlig, men når jeg bruker 2 dager til å vente på noe som ikke kommer så er det ganske kjedelig. Dumt at du også har vært gjennom noe lignende, jeg har hørt fra mange andre og som har måttet styre fælt med ulike leverandører Nå vil jeg bare bli ferdig, hvis jeg utsetter igjen så er det ikke godt å si når de kan komme tilbake. Anonymkode: 9ba11...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Del Skrevet 21. juni 2023 Er det noen som ikke sliter med Power? Anonymkode: 97599...fa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Del Skrevet 21. juni 2023 Du kan trøste deg med at det ikke hadde vært noe bedre om du hadde valgt elkjøp eller andre leverandører. Samme problemer, om ikke enda verre, hos de andre. Anonymkode: c5a84...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #6 Del Skrevet 21. juni 2023 Tja, det er jo mulig å gjøre ting selv? Kasetet ut alt gammelt, kjøpte komplett kjøkken fra Ikea, og monterte det selv. Tok vel max 2 dager. Anonymkode: 94f99...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå