Gå til innhold

Ff har mindre oh mindre sex med meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en FF i to år. Eller, typisk situationship hvor vi gjør veldig mye kjæresteting sammen de helgene vi ikke har barn, men er helt fra hverandre i to uker i slengen. 

Vel, barna våre har truffet hverandre nå. Vi snakkes oss mye igjennom dette på forhånd, hvor vi definerte hvor vi står, og hvordan vi er sammen med barna. Klare retningslinjer. Sammen med barna: bare venner, ingen fysisk kontakt eller blikk (har funger veldig bra!) Uten barna: kjærlige, intime, drikke mye vin og spise god mat. 

Men nå etterpå så har forholdet mellom oss forandret seg når vi er alene. Mye mindre sex, mindre intimitet og de gode blikkene, mindre sexting. Han tar mer avstand, selv om han oppsøker kontakt  det er bare på andre premisser liksom. 

Jeg føler meg ikke friendzonet, men mammazonet, hvis det gir mening.. 

Bør jeg bare gi dette opp og si at det er over? 

Anonymkode: ee828...f3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men nå etterpå så har forholdet mellom oss forandret seg når vi er alene. Mye mindre sex, mindre intimitet og de gode blikkene, mindre sexting. Han tar mer avstand, selv om han oppsøker kontakt  det er bare på andre premisser liksom. 

Hva i all verden er vits med en fuck friend da? Når alt det intime og sexen forsvinner? Sitter man ikke igjen med et kjedelig forhold bare da?

Anonymkode: 4219c...456

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva i all verden er vits med en fuck friend da? Når alt det intime og sexen forsvinner? Sitter man ikke igjen med et kjedelig forhold bare da?

Anonymkode: 4219c...456

Ja nettopp... føler jeg er på vei inn i et sexløst forhold (igjen), når alt jeg vil unngå er forhold og å være sexløs... 

Ts. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har muligens funnet noen andre. Uansett grunn så må du selv vurdere om det er noe vits å være bare vennen hans og sex kun når han vil tømme seg. Jeg hadde ikke giddet 

Anonymkode: 73b2b...cbb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja nettopp... føler jeg er på vei inn i et sexløst forhold (igjen), når alt jeg vil unngå er forhold og å være sexløs... 

Ts. 

Merkelig å begynne å introdusere barna for hverandre hvis det var et vennskapsforhold du ville unngå. Men, men: 2 år er jo ganske langvarig for et ff-forhold, så det er vel uansett på tide å lete etter noe nytt. Pass bare på å gjøre det neste ff-forholdet kaldt og anonymt, det er da det fungerer best.

Anonymkode: 83a32...2c0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker FF forhold har begrenset levetid uansett. Alt blir "en vane" med tiden, spenningen blir midre, Hverdagen kommer, og når  man da ikke har noe mer følelser der så er det ikke noe igjen. Det kan også hende at å dra inn barna har bidratt til det steget inn i "hverdagen". Ville holdt de langt utenfor et slikt forhold. Men mest sannsynlig er det bare tiden som har ført til at spenningen avtar. Og man gidder jo ikke jobbe for å ivareta noe som ikke skal bli noe mer.

Anonymkode: 6f226...b82

Skrevet

Er ikke med i det hele tatt på dette med å treffe hverandres barn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har hatt en FF i to år. Eller, typisk situationship hvor vi gjør veldig mye kjæresteting sammen de helgene vi ikke har barn, men er helt fra hverandre i to uker i slengen. 

Vel, barna våre har truffet hverandre nå. Vi snakkes oss mye igjennom dette på forhånd, hvor vi definerte hvor vi står, og hvordan vi er sammen med barna. Klare retningslinjer. Sammen med barna: bare venner, ingen fysisk kontakt eller blikk (har funger veldig bra!) Uten barna: kjærlige, intime, drikke mye vin og spise god mat. 

Dere er ikke FF, dere har hatt mer et forhold. Les innlegget ditt selv da jente! Du har hatt et forhold til vedkommende og ikke bare et seksuelt forhold. Nå ender det der, og det er slutt. FF er bare sex og null følelser. Dere var tydeligvis aldri der. Du ønsker litt mer, og det skjer ikke nå. FF er ikke for hvem som helst. Ja det er for psykopater og ingen andre. Ta det inn over deg og finn en mer seriøs samlivsform enn dette om det er dette du er ute etter. Virker i alle fall slik på meg, og hvordan du fremlegger det.

Anonymkode: c0128...d21

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AprilLudgate skrev (4 timer siden):

Er ikke med i det hele tatt på dette med å treffe hverandres barn?

Som FF :) her er det noen som blander begrepene og forventningene :) Så til de grader at dette viser med all sin gru at FF er ikke for hvem som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Når mine ff’s har begynt sånn har jeg ganske umiddelbart blitt mer kjølig (men fremdeles høflig), har begynt å være mye «opptatt» og begynt å flørte med andre. Da har pipa fått en annen lyd og plutselig vil de møtes hele tiden igjen. Men da er det gjerne for sent for min del. Husk at du som kvinne har makten, ikke gi den bort for da blir menn bare giddalause og kjipe 

Anonymkode: cf607...3f7

• Liker 3
Skrevet
Antiviruset skrev (2 timer siden):

Som FF :) her er det noen som blander begrepene og forventningene :) Så til de grader at dette viser med all sin gru at FF er ikke for hvem som helst.

Kan den ene ha skrevet FF og ment «flott bonusforelder»? 🤷‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 21.11):

Si til ham hvordan du føler det. Spør hva han føler og tenker om det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dere er ikke FF, dere har hatt mer et forhold. Les innlegget ditt selv da jente! Du har hatt et forhold til vedkommende og ikke bare et seksuelt forhold. Nå ender det der, og det er slutt. FF er bare sex og null følelser. Dere var tydeligvis aldri der. Du ønsker litt mer, og det skjer ikke nå. FF er ikke for hvem som helst. Ja det er for psykopater og ingen andre. Ta det inn over deg og finn en mer seriøs samlivsform enn dette om det er dette du er ute etter. Virker i alle fall slik på meg, og hvordan du fremlegger det.

Anonymkode: c0128...d21

Vel, kanskje jeg var formulert meg litt rat, men jeg ønsket ikke en mer seriøs samlivsform. Jeg er ikke klar for kjæreste og en "fremtidsplan", at barna møttes skjedde egentlig først ved en tilfeldighet gjennom fritidsaktiviteter som vi begge deltar på, men ble til at de har truffet hverandre noen helger etter dette da vi har drevet med denne aktiviteten sammen. 

Jeg ønsker hva vi hadde, det å være FF, uten forpliktelser, uten å være eksklusive, uten å ha masse følelser involvert. At vi henger sammen de helgene vi har barnefri og gjør "kjæresteting" som intimitet, kos og mat, sexting innimellom treffene for å holde oppe spenningen. Dette har vært mitt fristed hvor jeg kan være meg, valse naken rundt på kjøkkenet og drikke vin, laaangt bort fra mammarollen jeg har i hverdagslivet. 

Men nå "hopper" han ikke lengre på meg ved første anledning, mindre sex og mindre av de gode blikkene. Han styrer samtalene mer inn på  hverdagsprat om praktiske ting. Dette gjør at jeg heller ikke føler stemningen for å valse naken rundt, og når jeg prøver å forføre til sex, så tenner han ikke. Han vil bare prate... 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vel, kanskje jeg var formulert meg litt rat, men jeg ønsket ikke en mer seriøs samlivsform. Jeg er ikke klar for kjæreste og en "fremtidsplan", at barna møttes skjedde egentlig først ved en tilfeldighet gjennom fritidsaktiviteter som vi begge deltar på, men ble til at de har truffet hverandre noen helger etter dette da vi har drevet med denne aktiviteten sammen. 

Jeg ønsker hva vi hadde, det å være FF, uten forpliktelser, uten å være eksklusive, uten å ha masse følelser involvert. At vi henger sammen de helgene vi har barnefri og gjør "kjæresteting" som intimitet, kos og mat, sexting innimellom treffene for å holde oppe spenningen. Dette har vært mitt fristed hvor jeg kan være meg, valse naken rundt på kjøkkenet og drikke vin, laaangt bort fra mammarollen jeg har i hverdagslivet. 

Men nå "hopper" han ikke lengre på meg ved første anledning, mindre sex og mindre av de gode blikkene. Han styrer samtalene mer inn på  hverdagsprat om praktiske ting. Dette gjør at jeg heller ikke føler stemningen for å valse naken rundt, og når jeg prøver å forføre til sex, så tenner han ikke. Han vil bare prate... 

Ts

Da er tiden moden for å finne en ny ff

Anonymkode: cf607...3f7

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med det nymotens, amerikanske vrøvlet ditt og finn deg en elsker eller pulevenn i stedet!

Anonymkode: 62463...15a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...