Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi avslutte salgsprosessen med meglerhuset? Hva skjer da? Vil vi skylde de noe? De har jo ikke klart å selge hytta vår og vi vurderer å beholde den selv.

Anonymkode: 954af...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må betalte megler avgift. Kan dere sette ned prisen? Hva er det som gjør at den ikke blir solgt 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dere skylder dem helt sikkert penger for timene de har brukt. Bare les kontrakten. 

Anonymkode: f2c88...af9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den har ligget ute i et år. Vi har satt ned prisen to ganger. Det er flere interessenter, men ingen kommer med bud. Alle sitter bare og venter på at noen skal åpne ballet, men ingenting skjer. Frustrerende.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den har ligget ute i et år. Vi har satt ned prisen to ganger. Det er flere interessenter, men ingen kommer med bud. Alle sitter bare og venter på at noen skal åpne ballet, men ingenting skjer. Frustrerende.

Er det vei til hytta? Med uten strøm? Hvor mange soverom? Hvor gammel er hytta? Hva ligger prisen på nå 

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Er det vei til hytta? Med uten strøm? Hvor mange soverom? Hvor gammel er hytta? Hva ligger prisen på nå 

Du forventer vel ikke at ts skal sitte og identfisere seg på den måten, så folk kan hoppe på Finn og legge inn alle søkekriteriene du spør etter nå?

Anonymkode: be0e6...ca8

• Liker 18
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (4 minutter siden):

Hva har egentlig det å si for spørsmålet i HI?

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du forventer vel ikke at ts skal sitte og identfisere seg på den måten, så folk kan hoppe på Finn og legge inn alle søkekriteriene du spør etter nå?

Anonymkode: be0e6...ca8

Nei...men er du klar over hvor mange hytter det ligger der ute he he...jeg spør da jeg selv ser på hytter..og det jeg spør etter har alt og si i forhold til om vi vil vise interesse eller ikke.

Om det er 1 million for en hytte du må gå 30 minutter til for å komme dit et det ikke sikkert folk er interessert. Eller om det er 1 soverom...ligger det langt vekk...i forhold til hvor man bor. 

Det har mye å si når man leter etter en hytte

AnonymBruker
Skrevet

Kontrakten med megler bør gi deg svar på alt du lurer på. 

Anonymkode: ddc88...d15

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Nei...men er du klar over hvor mange hytter det ligger der ute he he...jeg spør da jeg selv ser på hytter..og det jeg spør etter har alt og si i forhold til om vi vil vise interesse eller ikke.

Om det er 1 million for en hytte du må gå 30 minutter til for å komme dit et det ikke sikkert folk er interessert. Eller om det er 1 soverom...ligger det langt vekk...i forhold til hvor man bor. 

Dette er da selvfølgeligheter, tror du ikke megler og selger har satt pris basert på verdi i markedet?

Nå har det stått mye i avisene om nedkjøling i hyttemarkedet pga uro med renten og prisvekst. Kan hende det er like greit å legge salget på is en periode. 

• Liker 4
Skrevet

Hvor i alle dager får man fatt i en hytte til 1 million med alle de kriteriene du lister opp? 

• Liker 3
Skrevet
Vera skrev (Akkurat nå):

Hvor i alle dager får man fatt i en hytte til 1 million med alle de kriteriene du lister opp? 

Mange :) hat iallefall funnet 10 hytter 800.000 til 1 million..to soverom, kjøkken, stue, stor hage, vei rett ved og støm.

Og jeg spør ikke ts om å legge ut de detaljerte het inne...det var et spørsmål hun kanskje ikke hadde tenkt på

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Vera said:

Mange steder. 

Anonymkode: aedf4...aca

Skrevet

Mange :) hat iallefall funnet 10 hytter 800.000 til 1 million..to soverom, kjøkken, stue, stor hage, vei rett ved og støm.

Og jeg spør ikke ts om å legge ut de detaljerte het inne...det var et spørsmål hun kanskje ikke hadde tenkt på

Da er dere heldige..her er det langt mellom hytter i den prisklassen, og ofte det er renoveringsobjekt..men selv de pleier å ligge på 1.5 million. 

Er det type på fjellet disse hyttene er? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange steder. 

Anonymkode: aedf4...aca

Hvor da feks?

Skrevet
Vera skrev (Akkurat nå):

Da er dere heldige..her er det langt mellom hytter i den prisklassen, og ofte det er renoveringsobjekt..men selv de pleier å ligge på 1.5 million. 

Er det type på fjellet disse hyttene er? 

Nei:) Hurdal, Viken, etc..ligget ikke langt fra vann, slalom og andre steder du kan finne på tingn

• Liker 1
Skrevet

Viken har 35 hytter fra 500.000 til 1 million:)

AnonymBruker
Skrevet

Les gjennom kontrakten. Se etter en utvei. Avtal ev med megler å trekke den fra markedet i noen mnd? 

Anonymkode: e0470...7c7

Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Nei:) Hurdal, Viken, etc..ligget ikke langt fra vann, slalom og andre steder du kan finne på tingn

Misunnelig :) 

Vi leter og leter, men hyttene vi finner (type ved sjø) koster fort 4-5-6-7 millioner 🫢

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...