Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Nå er det slik at jeg og exen har vært fra hverandre i mange år, ex dama forsetter å lage konflikter rundt barna , penger osv. Hun bruker advokater til alt når jeg ikke har mulighet til å ha min egen. Trur jeg har fått 6-8 advokater etter meg fra denne gale kvinnen igjennom åra. Jeg blir løyet om, trakassert av advokater og blir tvunget i rettsaker hvor jeg ikke har advokat. Alle veit at i rettsstaten Norge uten advokat når det kommer til barn e.l så blir man overskjørt som en mann. Null likestilling ! Hva kan jeg gjøre for å få denne kvinnen til å slutte?! jeg blir gal av dette selv, jævlig frustrerende, hun ødelegger mine relasjoner til barna , økonomi osv.

Anonymkode: 89d1c...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

Nå er det slik at jeg og exen har vært fra hverandre i mange år, ex dama forsetter å lage konflikter rundt barna , penger osv. Hun bruker advokater til alt når jeg ikke har mulighet til å ha min egen. Trur jeg har fått 6-8 advokater etter meg fra denne gale kvinnen igjennom åra. Jeg blir løyet om, trakassert av advokater og blir tvunget i rettsaker hvor jeg ikke har advokat. Alle veit at i rettsstaten Norge uten advokat når det kommer til barn e.l så blir man overskjørt som en mann. Null likestilling ! Hva kan jeg gjøre for å få denne kvinnen til å slutte?! jeg blir gal av dette selv, jævlig frustrerende, hun ødelegger mine relasjoner til barna , økonomi osv.

Anonymkode: 89d1c...340

Hva er det hun krangler for da? Vil ha barna mer?

AnonymBruker
Skrevet

Menn har like mye rettigheter som kvinner i forhold til foreldrerett og samværsrett. Om det derimot foreligger beviser for rusmisbruk, livsstil uforenlig med å ha ansvar for barn, alvorlig psykisk sykdom etc så vil den det gjelder kunne oppleve å få mindre rettigheter. Man blir ikke fratatt rettighetene sine uten grunn bare fordi den andre bruker advokat. En advokat tar heller ikke en sak om det ikke er noen sak og en sak kommer ikke til retten uten grunn. Du kan når som helst lese deg opp på loven selv og være din egen advokat som mange andre må 

Anonymkode: 0c4e7...9ec

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er det hun tar deg til retten for?

Anonymkode: fc620...e42

AnonymBruker
Skrevet

Her mangler det en del informasjon. 

Anonymkode: 02380...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...